نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فیوزینگ پرینتر کانن

از آنجا که بروز خرابی در فیوزینگ پرینتر، تأثیر قابل توجهی بر کیفیت چاپ دارد، توصیه می شود خرابی های پیش آمده در این بخش از دستگاه، بلافاصله تعمیر و برطرف گردند. در صورتی که تعمیر فیوزینگ پرینتر کانن با تأخیر مواجه شود، خرابی سایر قطعات و استهلاک زود هنگام دستگاه، دور از انتظار نخواهد بود. در صورت نیاز به سرویس های این بخش از دستگاه می توانید به مرکز تخصصی تعمیر پرینتر کانن مراجعه کرده و خدمات مرتبط با تعمیر فیوزینگ پرینتر Canon را دریافت نمایید.

تعمیر کاغذ کش پرینتر کانن

کارشناسان ما در پارت تعمیر فیوزینگ چاپگر کانن، پس از آنالیز عملکرد دستگاه و عیب یابی صحیح، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را بر روی آن اِعمال می نمایند. خدمات ارائه شده در پارت تعمیر فیوزینگ پرینتر کانن با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، توسط برترین کارشناسان کشور و به همراه گارانتی و ضمانت صورت می پذیرد.

تعمیر فیوزینگ پرینتر کانن

غالب اشکالات پیش آمده در فیوزینگ چندان جدی نیست و با اندک گردگیری مرتفع می گردد. بنابراین توصیه می شود که پیش از تماس با واحد تعمیر فیوزینگ پرینتر کانن، این بخش از دستگاه را با رعایت تمامی جوانب احتیاط گردگیری و تمیز نمایید. اگر اطلاعی در ارتباط با شیوه این کار ندارید می توانید آموزش های ارائه شده در این بخش را دنبال نمایید.

همانگونه که می‌دانید واحد فیوزینگ دارای دو غلتک حرارتی و غلتک فشاری است. کار فیوزینگ در واقع آن است که با حرارت و فشار، کاغذ و تونر را به هم متصل کند. از همین روست که غلتک های موجود در فیوزینگ به مرور کثیف می شوند. کثیفی فیوزینگ معمولاً خود را به صورت نقطه یا خطوط سیاه روی کاغذ چاپ شده نشان می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   چرا پرینتر روشن نمی شود

برای تمیز کردن فیوزینگ پرینتر کانن مراحل زیر را دنبال نمایید:

نصف پرینتر از هم باز شود. (برای این کار درپوش جلوی دستگاه را باز نمایید.)

درپوش فیوزینگ رو بردارید.

غلتک لاستیکی که در این زمان مشاهده می کنید، غلتک فشار است.

غلتک سفتی نیز که در این بخش وجود دارد همان غلتک حرارتی است.

(نکته: این بخش از دستگاه را به خوبی بررسی کنید تا در صورت وجود خرده کاغذ، آن را پاکسازی نمایید.)

برای پاک کردن فیوزینگ، کارشناسان تعمیر فیوزینگ پرینتر کانن توصیه می کنند که از یک دستمال تمیز یا گوش پاک کن آغشته به الکل ایزوپروپیل استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که قطعه فیوزینگ داغ است و با اندک فشاری آسیب می بیند بنابراین برای تمیز کردن آن، کاملاً محتاطانه عمل کنید.

در صورتی که الکل مورد استفاده شما روغن داشته باشد فیوزینگ کثیف می شود.

درب دستگاه را ببندید تا فیوزینگ حرکت کند.

دوباره درب رو باز کنید و سطح جدیدی از آن را تمیز کنید.

دو مرحله قبل را تکرار کنید تا همه نقاط فیوزینگ پاک گردد.

توجه داشته باشید که در صورت استهلاک بیش از اندازه فیوزینگ، تمیز کردن آن مشکل را حل نمی کند. در صورتی که توانایی تشخیص این موضوع را ندارید، بهتر است از مشاوره یک کارشناس تعمیر فیوزینگ پرینتر کانن کمک بگیرید.

عیب‌یابی، تعویض و تعمیر فیوزینگ پرینتر کانن

نیاز به تعویض فیوزینگ پرینتر Canon، گاه توسط هشدارهایی از سوی دستگاه به کاربر اعلام می گردد. برای مثال بعضی از پرینترها، با بروز اختلال در عملکرد فیوزینگ، بصورت اتوماتیک و با کدهای مخصوص هشدارهایی مبنی بر نیاز به تعویض فیوزینگ را به کاربر اعلام می دارند. وجود خطوطی بر روی کاغذ چاپ شده نیز میتواند نشانه‌ای برای تعویض فیوزینگ و یا یکی از قطعات آن باشد. در چنین مواقعی بهتر است پیش از اقدام به تعویض و یا تعمیر فیوزینگ پرینتر کانن با یکی از کارشناسان ما در نمایندگی رسمی کانن مشورت نمایید. قطعات قابل تعویض فیوزینگ پرینتر عبارتند از: هاترولر، بوش هاترولر، بلبرینگ هاترولر و پرس، ترمیستور، لامپ فیوزینگ، ناخنک هاترولر و پرس، پوسته فیوزینگ، پاک کننده پرس، ابری هاترولر، پرس.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض LCD Canon Selphy CP1200 

برخی از خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر فیوزینگ پرینتر کانن که در این مرکز ارائه می شوند عبارتند از: تعمیر و تعویض هاترولر، تعویض و تعمیر بوش هاترولر، تعمیر و تعویض بلبرینگ هاترولر و پرس، تعویض و تعمیر ترمیستور در مرکز تعمیر فیوزینگ پرینتر Canon، تعمیر و تعویض لامپ فیوزینگ،تعویض و تعمیر ناخنک هاترولر و پرس، تعمیر و تعویض پوسته فیوزینگ، تعویض و تعمیر پاک کننده پرس، تعمیر و تعویض ابری هاترولر،  تعویض و تعمیر پرس در مرکز تعمیر فیوزینگ پرینتر کانن.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + بیست =