نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعویض مگنت پرینتر کانن

تعویض مگنت پرینتر کانن زمانی در دستور کار تعمیرکاران قرار می گیرد که اشکالاتی در فرآیند چاپ مشاهده شود و عیب یابی ها نشان دهد که این اشکالات ناشی از وجود اختلال در عملکرد مگنت است. در چنین شرایطی، اگر تعمیراتِ معمول پاسخگو نباشد، تعمیرکاران تصمیم به تعویض مگنت یا همان آهنربای پرینتر می گیرند تا اشکالات پیش آمده در حین چاپ رفع گردد. تصمیم به این مسئله که خرابی های پیش آمده در این قطعه با تعمیر برطرف می شوند یا با تعویض، نیاز به بررسی عملکرد دستگاه و نوع اشکالات پیش آمده در آن دارد. مرکز تعمیرات تخصصی کانن یکی از مجموعه های مجاز و فعال در حوزه تعمیرات پرینتر است که حرفه ای ترین خدمات مرتبط با سرویس های دوره ای این دستگاه از جمله تعویض مگنت پرینتر کانن را به همراه ضمانت و گارانتی ارائه می دارد.

همه چیز راجع به کارتریج و مشکلات رایج آن

عیب یابی و تعویض مگنت پرینتر کانن

بدیهی است با کارکرد مهمی که مگنت پرینتر کانن دارد، وجود اختلال و خرابی در آن، سبب افت کیفیت چاپ گردد. از همین روست که کارشناسان توصیه می کنند خرابی‌های پیش آمده در مگنت، در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن مرتفع گردد. خرابی این بخش از دستگاه، یعنی مگنت، عموماً خود را به صورت خط های کمرنگ افقی در عرض کاغذ به نمایش میگذارد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت مشاهده چنین اشکالاتی به مرکز تخصصی تعمیر پرینتر Canon مراجعه کرده و سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   مراحل عیب یابی مربوط به عملکرد صحیح پرینتر کانن چیست؟

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کانن، پس از بررسی دقیق دستگاه و طی فرآیندهای عیب یابی، سطح خرابی پیش آمده در مگنت را مشخص کرده و بسته به میزان خرابی، اقدام به تعمیر و یا تعویض پرینتر کانن می نمایند. در صورتی که خرابی پیش آمده در مگنت اندک بوده و امکان بهبود آن وجود داشته باشد، از تعویض آن صرف نظر شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر مگنت پرینتر کانن آغاز می گردد. در غیر اینصورت –یعنی در شرایطی که تعمیر مگنت پرینتر کانن ممکن نباشد- کارشناسان ما پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدام به تعویض مگنت پرینتر کانن می نمایند.

تعویض مگنت پرینتر کانن چه زمانی ضروری است؟

علل متعددی ممکن است باعث بروز اختلال و خرابی در مگنت پرینتر کانن گردند. بروز این اختلالات به هر دلیل که باشد سبب افت کیفیت چاپ می گردند و تعمیر و تعویض مگنت پرینتر کانن را ضروری می سازند. برای مثال اگر کارتریج پرینترهای لیزری در معرض رطوبت قرار گیرند تونر درون آنها آسیب دیده و در این مواقع پودر داخل کارتریج، پس از مدتی کاملاً خشک می‌شود. این امر سبب می‌گردد تا قطعات داخلی کارتریج از قبیل چرخ دنده‌ها، اتصالات، فوم رول، مگنت و نهایتاً درام از حرکت ایستاده و اصطلاحاً قفل شوند. در این حالت است که به قطعات داخلی پرینتر از جمله مگنت پرینتر کانن آسیب جدی وارد می شود و حرکت چرخدنده‌های کارتریج و در نهایت فرآیند چاپ مختل می شود.

در صورت خرابی مگنت نیاز است تا میزان خرابی این بخش از دستگاه بررسی شود تا نیاز به تعمیر و یا تعویض مگنت پرینتر کانن مشخص شود. در صورت عدم کارکرد صحیح مگنت تونرها به خوبی باردار نشده و کیفیت چاپ را پائین می آورد. در صورت درست عمل نکردن مگنت صفحات چاپ شده ابری شکل و یا کمرنگ می باشند. کارشناسان ما با بررسی عملکرد دستگاه، میزان خرابی پیش آمده در این بخش از پرینتر را مشخص کرده و عملیات مورد نیاز جهت بهسازی، تعمیر پرینتر کانن را آغاز می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   ریست پرینتر
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =