نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خوبی داشتن یک پرینتر کانن این است که منابع آنلاین زیادی وجود دارد که می توانید برای تعمیر پرینتر خود از آنها استفاده کنید. این که آیا پرینتر Canon شما جوهر سیاه را چاپ نمی کند. یا خطای گیر کردن کاغذ پرینتر رخ داده است. یا حتی مشکل آفلاین پرینتر. می توانید پرینتر Canon خود را بدون نیاز به تماس با تیم پشتیبانی آنها تعمیر کنید. همچنین، این مقاله تقریباً هر مشکل پرینتری را که ممکن است با آن مواجه شوید گردآوری کرده و برای هر یک راه حل ارائه کرده است. اکنون برای شروع تعمیر پرینتر Canon، اجازه دهید یک بررسی اولیه برای رفع مشکلات پرینتر بی سیم Canon را انجام دهیم.

مشکلات پرینتر بی سیم Canon

بررسی مشکلات پرینتر بی سیم Canon

برای رفع مشکلات پرینتر بی سیم Canon ما به همه دارندگان پرینتر توصیه می کنیم قبل از انجام هر مرحله عیب یابی، یک بررسی اولیه پرینتر را انجام دهند. در اینجا راهنمای گام به گام ما در مورد چگونگی بررسی پرینتر Canon خود آورده شده است:

  • پرینتر Canon خود را روشن کنید.
  • صفحه نمایش را برای هرگونه پیام خطا بررسی کنید و مطمئن شوید که همه دکمه های شما به درستی کار می کنند.
  • یک سند را روی شیشه اسکنر خود قرار دهید.
  • دکمه کپی را انتخاب کنید تا از سند خود کپی کنید.

اگر توانستید یک سند را با موفقیت کپی کنید، می‌توانید مراحل اصلی عیب‌یابی زیر را ادامه دهید. اگر نه، در اینجا مشکل بسیار بزرگتری دارید و باید ادامه دهید و مراحل پیشرفته عیب یابی را ادامه دهید.

این مطلب را از دست ندهید   علت اصلی چاپ نکردن پرینتر

مراحل عیب یابی پیشرفته برای تعمیر پرینتر Canon

برای مشکلات پرینتر بی سیم Canon مراحل عیب یابی پیشرفته ما اکنون به نرم افزار پرینتر شما نگاه می کند تا مطمئن شود که مشکل پرینتر Canon شما به دلیل خرابی درایور پرینتر یا مشکل اتصال بی سیم نیست.

تعمیر درایور پرینتر Canon در رایانه شما

برای مشکلات پرینتر بی سیم Canon اگر پرینتر Canon شما به درستی چاپ نمی‌کند، ممکن است درایور پرینتر خراب باشد. درایورهای پرینتر به دلایل امنیتی باید به روز باشند. همچنین، درایورهای قدیمی پرینتر Canon اغلب باعث مشکلات پرینتر می شوند، بنابراین بهتر است به روز رسانی خودکار درایور پرینتر خود را فعال کنید تا دردسر کمتری برای شما ایجاد شود.

یکی از راه‌هایی که متوجه می‌شوید آیا درایور پرینتر شما مشکلی دارد، این است که نمی‌توانید هیچ سندی را از رایانه یا لپ‌تاپ خود به پرینتر خود چاپ کنید.

اگر درایور پرینتر شما خراب باشد، گزینه انتخاب بین چاپ فقط با جوهر سیاه یا چاپ سند رنگی نشان داده نخواهد شد. برای تعمیر درایور پرینتر Canon خود، ابتدا باید درایور پرینتر قدیمی خود را حذف کنید.

به کنترل پنل رایانه خود بروید و درایور پرینتر خود را از آنجا حذف نصب کنید. پس از حذف نصب، باید درایور پرینتر را از وب سایت کانن دانلود و دوباره نصب کنید.

با رفتن به این لینک می توانید درایور پرینتر خود را دانلود کنید تا به صفحه دانلود درایور پرینتر Canon شما هدایت شود. پس از دانلود، فقط باید آن را نصب کنید و سعی کنید یک سند را چاپ کنید تا بررسی کنید که آیا مشکل چاپ نشدن پرینتر Canon شما را برطرف کرده است یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی مشکلات پرینتر کانن

رفع مشکلات پرینتر بی سیم Canon

برای مشکلات پرینتر بی سیم Canon اگر یک پرینتر بی سیم کانن دارید و در حال چاپ نیست، ممکن است مجبور شوید اتصال بی سیم خود را بین پرینتر کانن و روتر وای فای خود بررسی کنید. به صفحه نمایش پرینتر خود بروید و نماد بی سیم را پیدا کنید. شبیه آنتن رادیویی یا سیگنال بی سیم است.

هنگامی که آن را پیدا کردید، دوباره به راه اندازی اتصال بی سیم خود ادامه دهید. فقط باید نام شبکه وای فای خود را انتخاب کرده و رمز وای فای خود را وارد کنید. پس از موفقیت آمیز بودن اتصال، باید بتوانید دوباره چاپ کنید.

اگر مراحل بالا باز هم کار نمی‌کند، ممکن است مجبور شوید پرینتر Canon خود را به‌عنوان آخرین تلاش ما برای کارکرد دوباره، بازنشانی نیمه کامل انجام دهید.

بازنشانی نیمه کامل یا بازنشانی به پیش‌فرض‌های کارخانه، پرینتر شما را به تنظیمات اولیه خود بازنشانی می‌کند. مثل این است که دوباره یک پرینتر کاملاً جدید دارید، با این تفاوت که واقعاً اینطور نیست. امیدواریم با بازنشانی پرینتر Canon خود به تنظیمات کارخانه، دوباره شروع به کار کند.

از آنجایی که ده‌ها پرینتر Canon وجود دارد، ممکن است مجبور شوید برای دستورالعمل‌های نحوه بازنشانی نیمه کامل یا بازنشانی کارخانه‌ای پرینتر Canon خود به دفترچه راهنمای محصول خود مراجعه کنید.

نکات نگهداری پرینتر کانن

برای مشکلات پرینتر بی سیم Canon امیدواریم این مراحل بتواند مشکل چاپ نکردن پرینتر Canon شما را برطرف کند. اکنون که می توانیم از آن عبور کنیم. در اینجا چند نکته اساسی برای نگهداری پرینتر Canon شما در شرایط کار خوب و جلوگیری از تکرار مشکلات پرینتر آورده شده است.

  • فقط از کارتریج های جوهر اصلی استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که از کاغذهای سازگار در پرینتر Canon خود استفاده می کنید.
  • برای جلوگیری از ورود گرد و غبار، زباله ها و سایر ذرات ریز به دستگاه خود یک جلد پرینتر تهیه کنید.
  • حداقل هفته ای یکبار از پرینتر خود استفاده کنید. برای جلوگیری از خشک شدن جوهرهای خود از استفاده طولانی مدت از آن خودداری کنید.
  • فوراً کارتریج های جوهر خالی را تعویض کنید تا از آسیب به هد پرینتر خود جلوگیری کنید.
  • هر زمان که از پرینتر خود استفاده می کنید مستقیماً به پریز برق وصل کنید.
این مطلب را از دست ندهید   نحوه چاپ جوهر سیاه پرینتر Canon

بیشتر بدانید: چرا پرینتر Canon من چاپ نمی کند؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − یک =