نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در عصر کنونی دنیای فنی، دستگاه چاپ به بخشی ضروری از دفاتر و خانه ما تبدیل شده است. برندهای مختلفی دستگاه پرینتر کانن را تولید می کنند که کانن محبوب ترین آنهاست. پرینتر کانن Canon طیف گسترده ای از ویژگی های پیشرفته را ارائه می دهد و همچنین خدمات چاپ، کپی و اسکن سریع را ارائه می دهد. اما این واقعیت نیز هست که مانند هر ماشینی، پرینتر کانن نیز با مشکلات فنی مواجه است. در آن زمان، ارتباط با متخصصان فنی خبره بهترین گزینه برای مقابله با مشکلات پرینتر کانن شما است. می توانید این مقاله را درمورد عیب یابی مشکلات پرینتر کانن بخوانید.

عیب یابی مشکلات پرینتر کانن

مراحل قابل اعتماد برای عیب یابی مشکلات پرینتر کانن

در اینجا راهنماهای اساسی عیب یابی مشکلات پرینتر کانن در چندین مرحله آورده شده است تا به راحتی پرینتر کانن شما را به سرعت به حالت کار برگرداند. پس بیایید نگاهی اجمالی به نکات زیر بیاندازیم و به همین ترتیب عمل کنیم:

مرحله 1: بررسی چراغ ها

در عیب یابی مشکلات پرینتر کانن چراغ های نشانگر پرینتر کانن کانن خود را بررسی کنید که آیا با الگوی خاصی چشمک می زند. سپس کتابچه راهنمای خود را جستجو کنید تا ببینید آیا کد خطای مربوطه وجود دارد یا خیر. دستورالعمل های ارائه شده در دفترچه راهنما را برای نحوه از بین بردن مشکل مرتبط دنبال کنید. اگر کد خطای خاصی را نمایش نمی دهد، با راهنمای عیب یابی بعدی ادامه دهید.

مطمئن شوید که سیم برق به درستی به پریز برق وصل شده است. سپس بررسی کنید کابل USB به طور محکم به سیستم کامپیوتر شما متصل است. بالای پرینتر کانن را باز کنید و یک بازرسی فوری بصری انجام دهید تا ببینید آیا یک تکه کاغذ در داخل سینی کاغذ گیر کرده است یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   5 روش آسان رفع عدم چاپ پرینتر

مرحله 2: راه اندازی رایانه

رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید و در صورتی که رایانه پرینتر کانن شما را نمی شناسد یا صف چاپ به دلیل خطای نرم افزاری پاسخ نمی دهد، چیز جدیدی را چاپ کنید.

در عیب یابی مشکلات پرینتر کانن به بخش “کنترل پنل” رایانه خود بروید و سپس روی گزینه “پرینتر کاننها و فکس ها” ضربه بزنید. اگر پرینتر کانن Canon شما در لیست نمایش داده نمی شود، روی دکمه «افزودن پرینتر کانن» کلیک کنید. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا رایانه شما آزمایشی را برای شناسایی پرینتر کانن انجام دهد.

مرحله 3: نرم افزار کانن

سعی کنید نرم افزار پرینتر کانن کانن را حذف و سپس دوباره نصب کنید و به مرورگر وب خود بروید. صفحه وب رسمی Canon Printer را باز کنید و جدیدترین نسخه درایور نرم افزار را دانلود کنید.

نرم افزار پرینتر کانن Canon را در سیستم خود باز کنید و برگه “Properties” یا “Options” را انتخاب کنید. بسته به نسخه نرم افزار، روی «Test Alignment» یا «Clean Print Heads» کلیک کنید. منتظر بمانید تا پرینتر کانن تراز خود را تمام کند و سپس یک صفحه آزمایشی را چاپ کنید. بررسی کنید که آیا صفحه آزمایشی به درستی چاپ شده است یا خیر و اگر همچنان مطابق انتظار کار نمی کند، برای گزینه های تعمیر یا تعویض با Canon تماس بگیرید.

گرفتن کمک از افراد خبره

در عیب یابی مشکلات پرینتر کانن در این صورت، راه حل های موثرتری برای مشکلات پرینتر کانن Canon خود می خواهید. بدون اتلاف وقت گرانبهای خود، یک حلقه را روی شماره تلفن در دسترس 24 ساعته قرار دهید. یکی از کارکنان ماهر ما بلافاصله از طریق تماس تلفنی به شما متصل می شود و روند عیب یابی مشکلات پرینتر کانن خود را به شما اطلاع می دهد. پس از پیروی از دستورالعمل های ارائه شده آنها، مطمئناً می توانید مشکلات را در حین چاپ خاتمه دهید.

این مطلب را از دست ندهید   راه حل 10 مشکل رایج پرینتر

بیشتر بدانید: نحوه تمیز کردن هد پرینتر Canon

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 13 =