نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ممکن است کداک هزینه چاپ در هر صفحه را کمتر از هر یک از رقبای خود تبلیغ کند، اما همانطور که هر تاجری که اسناد گرافیکی زیادی را چاپ می کند می تواند به شما بگوید، استفاده از پرینتر کانن HERO یا ESP به طور منظم همچنان می تواند باعث ایجاد مشکل شود. بودجه عملیاتی شرکت یکی از راه‌هایی که می‌توانید هزینه کارتریج‌های جوهر را کاهش دهید، خرید یک کیت پر کردن مجدد است که به شما امکان می‌دهد جوهر کارتریج‌های موجود پرینتر کانن خود را جایگزین کنید. از آنجایی که هر کارتریج دارای یک تراشه غیر قابل تنظیم مجدد است که باید با هر بار شارژ مجدد جایگزین شود، بازیافت کارتریج کداک به کمی کار بیشتر از سایر برندها نیاز دارد. در این مقاله به بررسی بازیافت و پر کردن کارتریج پرینتر خواهیم پرداخت.

بازیافت و پر کردن کارتریج پرینتر

بازیافت و پر کردن کارتریج پرینتر و پوشاندن محل کار

برای بازیافت و پر کردن کارتریج پرینتر محل کار خود را بپوشانید تا از لکه جوهر محافظت کنید. از آنجایی که جوهر جذب شده توسط دستمال کاغذی همچنان می تواند سطح را لکه دار کند، ایده خوبی است که یک تکه کاغذ مومی را زیر دستمال کاغذی قرار دهید.

کارتریج جوهر کانن را که می خواهید دوباره پر کنید از پرینتر کانن خود خارج کنید و برچسب آن را جدا کنید تا دهانه (های) پر شده نمایان شود. کارتریج های جوهر مشکی دارای یک دهانه هستند، در حالی که کارتریج های رنگی دارای پنج دهانه هستند.

اولین رنگی را که استفاده می کنید انتخاب کنید. اگر یک کارتریج رنگی را دوباره پر می کنید، دهانه پرکننده مناسب روی کارتریج را شناسایی کنید و یک تکه نوار را روی چهار باقیمانده قرار دهید تا از ترکیب تصادفی دو رنگ با یکدیگر جلوگیری کنید. منافذ کارتریج رنگی از چپ به راست به صورت زیر مرتب شده اند: زرد، براق، سرخابی، فیروزه ای و مشکی.

این مطلب را از دست ندهید   8 مرحله ساده برای تعمیر پرینتر کانن

درپوش محافظ را از یک سوزن بردارید و سوزن را به سرنگ وصل کنید.

بازیافت و پر کردن کارتریج پرینتر و واردن کردن سوزن

برای بازیافت و پر کردن کارتریج پرینتر سوزن را داخل بطری جوهر حاوی رنگی که انتخاب کرده اید وارد کنید و به آرامی پیستون سرنگ را عقب بکشید تا جوهر را به داخل محفظه آن بکشید. کارتریج های مشکی 10 میلی لیتر جوهر مصرف می کنند، در حالی که کارتریج های رنگی 5 میلی لیتر از هر رنگ را در خود جای می دهند.

سوزن را با دقت از بطری خارج کنید و حدود یک چهارم اینچ از نوک آن را در دهانه پرکننده کارتریج جوهر فرو کنید. مخزن را با جوهر پر کنید و سوزن را از دهانه پر کنید.

پیستون را از سرنگ خارج کنید و هر دو قسمت را زیر آب جاری نگه دارید تا تمام آثار جوهر شسته شود. از تماس سوزن با شما یا هر قسمتی از سینک خودداری کنید.

تعویض پیستون

برای بازیافت و پر کردن کارتریج پرینتر پیستون را تعویض کنید، آن را فشار دهید تا آب از سرنگ خارج شود و دوباره آن را بردارید. برای کمک به خشک شدن سرنگ به آرامی داخل سرنگ باز کنید.

مراحل را برای هر رنگ باقیمانده ای که می خواهید دوباره پر کنید، تکرار کنید.

اطراف دهانه های پرکننده را با دستمال کاغذی پاک کنید و دهانه ها را با نوار سلفون ببندید.

تراشه را که شبیه یک برد مدار کوچک است، در پشت کارتریج جوهر قرار دهید. با یک گیره قفل که از کارتریج درست در زیر مرکز پایین تراشه بیرون زده است، در جای خود ثابت می شود.

این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی چاپ صفحات خالی پرینتر Canon

پایین کشیدن گیره قفل

گیره قفل را با گیره یا خودکار به سمت پایین فشار دهید. در حین انجام این کار، بالای تراشه را با حرکت رو به پایین به سمت کارتریج فشار دهید تا آن را از محفظه خود رها کنید.

تراشه جایگزین را از بسته بندی آن خارج کرده و با نگه داشتن آن در گوشه های پایین، انتهای بالایی را داخل محفظه روی کارتریج قرار دهید. در حالی که گیره قفل را فشار می دهید، انتهای پایین تراشه را به سمت کارتریج فشار دهید تا کاملاً در محفظه قرار گیرد. گیره را رها کنید تا تراشه در جای خود قفل شود.

کارتریج را به پرینتر کانن خود برگردانید و ابزار تمیز کردن سر پرینتر کانن Kodok را برای پر کردن کارتریج بازیافتی خود اجرا کنید.

بیشتر بدانید: درایورهای پرینتر 101

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =