نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر در چاپ یا حتی روشن کردن پرینتر Canon خود با مشکل مواجه هستید، مجبور نیستید فوراً آن را برگردانید یا آن را به یک مرکز تعمیر پرینتر ببرید. چندین روش مختلف عیب‌یابی وجود دارد که می‌توانید پرینتر خود را سریعاً در شرایط کارکرد قرار دهید، همراه با نرم‌افزار چاپ خود و کانن.

مراحل عیب یابی پرینتر Canon

روش 1

باید بررسی کنید که پرینتر کانن شما دارای چراغ‌های نشانگر است که با الگوی خاصی چشمک می‌زنند و سپس با دستگاه خود مشورت کنید. کتابچه راهنمای کاربر برای دیدن اینکه آیا این یک کد خطا است. برای رفع مشکل مربوطه می توانید دستورالعمل های موجود در دفترچه راهنما را دنبال کنید. اگر کد خطای خاصی را نمایش نمی دهید، می توانید مراحل عیب یابی بیشتری را نیز ادامه دهید.

روش 2

می توانید با اطمینان از اینکه کد برق به پریز برق وصل شده است و کابل USB به درستی به رایانه وصل شده است، به عیب یابی پرینتر Canon بروید. شما باید بالای پرینتر خود را باز کنید و یک بازرسی سریع بصری انجام دهید تا ببینید آیا کاغذی در خوراک کاغذ گیر کرده است یا خیر.

روش 3

باید رایانه را مجدداً راه اندازی کنید و سپس آیا رایانه شما دیگر تشخیص داده نمی شود. پرینتر یا صف چاپ به دلیل یک خطای نرم افزاری در پرینتر شما پاسخ نمی دهد، باید سعی کنید چیز جدیدی را چاپ کنید.

روش 4

همچنین باید به کنترل پنل رایانه خود بروید و روی گزینه “Printers and Faxes” کلیک کنید. “. اگر پرینتر Canon شما در لیست ظاهر نمی شود، باید روی زبانه دکمه «افزودن پرینتر» کلیک کنید. شما باید دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا رایانه شما آزمایشی را انجام دهد تا بتوانید مکان پرینتر را پیدا کنید. به این ترتیب، می‌توانید با موفقیت به عیب‌یابی مشکلات پرینتر Canon بروید.

این مطلب را از دست ندهید   همه چیز راجع به کارتریج و مشکلات رایج آن

روش 5

همچنین باید سعی کنید نرم‌افزار پرینتر Canon را که همراه پرینتر شما ارائه شده است حذف نصب و دوباره نصب کنید، و سپس می‌توانید به صفحه وب رسمی آنها در وب خود بروید. مرورگر. همچنین می توانید آخرین نسخه درایور نرم افزار را دانلود کنید.

روش 6

باید نرم افزار پرینتر Canon را باز کنید و سپس برگه Properties یا Options را انتخاب کنید. بسته به نسخه نرم افزاری که استفاده می کنید، باید روی گزینه تمیز کردن هد چاپ کلیک کنید. باید منتظر بمانید تا پرینتر تراز شما را تمام کند و سپس یک صفحه آزمایشی را چاپ کنید. همچنین می توانید بررسی کنید که آیا صفحه آزمایشی به درستی چاپ شده است یا خیر، و اگر به درستی کار نمی کند می توانید از تیم تکنسین کمک بگیرید.

مشکل پرینتر Canon من چیست؟

ممکن است دلایل زیادی برای خراب شدن پرینتر Canon وجود داشته باشد، برخی از آنها مهم هستند:

  • چراغ های خطای پرینتر را بررسی کنید.
  • صف پرینتر Canon خود را پاک کنید.
  • اتصال پرینتر را بررسی کنید.
  • گیر کردن کاغذ را بررسی کنید.
  • بررسی کنید که کاغذ به درستی نصب شده است.
  • جوهر و کارتریج را بررسی کنید.
  • درایورها و نرم افزار پرینتر خود را به روز کنید.
  • یک آزمایش خودکار پرینتر خود را اجرا کنید.

مقالات مرتبط:

درایورهای پرینتر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − ده =