نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پرینتر کانن همواره بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه کرده است. اکنون می توانید اسناد خود را در سازمان چاپ کنید و می توانید نسخه های چاپی آن را دریافت کنید. اما، گاهی اوقات، شما با مشکلاتی مواجه می شوید که به مراحل عیب یابی برای شما نیاز دارد. در اینجا چند راه حل برای مشکلات رایج پرینتر Canon آمده است.

پرینتر Canon چاپ نمی شود

می توانید سعی کنید پرینتر را بررسی کنید که آیا به درستی به برق وصل شده و روشن شده است. هنگامی که لامپ روشن است و چشمک نمی زند، پرینتر شروع به چاپ می کند. فقط می توانید منتظر بمانید تا لامپ روشن متوقف شود. به محض اینکه لامپ ثابت شد، چاپ شروع می شود. می توانید سعی کنید این کارهای چاپی را از صف حذف کنید و سپس دوباره سعی کنید مطالب خود را چاپ کنید. می توانید عیب یابی پرینتر Canon را انتخاب کنید.

پرینتر Canon بسیار آهسته

پرینترهای کند حرکت یکی از رایج ترین مشکلات پرینتر هستند. این معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که تجهیزات برای چاپ خروجی با کیفیت بالا تنظیم شود. می توانید با کاهش کیفیت چاپ یا تغییر تنظیمات به حالت پیش نویس، عملکرد پرینتر را افزایش دهید. این نه تنها سرعت پرینتر را بهبود می بخشد، بلکه به شما در صرفه جویی در جوهر یا تونر نیز کمک می کند. اگر صفحاتی را از یک وب‌سایت چاپ می‌کنید، این روش دیگری برای بهبود سرعت چاپ دستگاه‌ها برای حذف گرافیک است.

رفع گیر کاغذ در پرینتر کانن

یک پیام هشدار یا زنگ هشدار به شما اطلاع می‌دهد زمانی که گیر کردن کاغذ در پرینتر شما رخ می‌دهد. . اولین کاری که باید انجام دهید این است که پرینتر را خاموش کرده و سپس آن را از برق بکشید. سپس، باید به آرامی کاغذ گیر کرده را بدون دست زدن به فیلم یا ریل بیرون بکشید. باید مطمئن شوید که کاغذی داخل آن باقی نمانده است.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه پرینتر Canon خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنیم؟

محو یا چاپ بسیار سبک پرینتر

مشکل کیفیت پایین چاپ معمولاً به دلیل گرفتگی هدهای چاپ است. جوهر خشک شده معمولاً دلیل اصلی انسداد پرینتر است. این مشکل در پرینترهای جوهرافشان رایج است. پرینتر ممکن است دارای خطوط افقی یا بسیار خالدار باشد. بنابراین، می توانید جوهر خشک شده را برای عیب یابی پرینتر Canon Pixma با استفاده از برنامه کاربردی پرینتر تمیز کنید.

هنگامی که برنامه را اجرا می کنید، باید صفحه آزمایشی را چاپ کنید تا بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا خیر. گاهی اوقات ممکن است به دلیل اینکه جوهر رو به اتمام است، پرینت محو شده است. اگر متوجه شدید که این مقصر است، باید مطمئن شوید که کارتریج را تعویض کرده‌اید.

پرینتر Canon می‌گوید هشدار کاغذ وجود ندارد

وقتی هیچ خطای کاغذی روی پرینتر ظاهر نمی‌شود، ممکن است هنوز یک شی در سینی پشتی وجود داشته باشد. باید آن را خاموش کنید و پرینتر کانن را جدا کنید و شی را بردارید. این مشکل همچنین ممکن است به این دلیل رخ دهد که دستگاه کاغذ را به درستی بارگذاری نکرده است. هنگام قرار دادن کاغذ، باید مطمئن شوید که لبه‌های ورق در یک راستا قرار دارند.

کاغذ باید در جهت تصویر بارگذاری شود. این خطا ظاهر می شود زیرا کاغذ پیچ خورده، ناهموار یا فر شده است. می توانید سعی کنید کاغذ را تغییر دهید. علاوه بر این، باید مطمئن شوید که کاغذی که بارگذاری می‌کنید با تنظیمات اندازه کاغذ فایل در حال تعویض مطابقت دارد. برای حل مشکل می توانید غلتک تغذیه کاغذ را نیز تمیز کنید.

این مطلب را از دست ندهید   عدم خواندن کاغذ توسط پرینتر

پرینتر Canon به درستی چاپ نمی شود

گاهی اوقات، کار چاپ در وسط متوقف می شود. اگر در حال چاپ عکس یا مطالب یا فایلی با گرافیک سنگین هستید، این امر رایج نیست. وقتی این اتفاق می افتد، ماشین ها و کامپیوترها می توانند داده های بزرگ را پردازش کنند. هنگامی که پردازش انجام شد، چاپ شما از سر گرفته می شود. اگر دستگاه شما برای مدت طولانی چاپ می کند و به دلیل داغ شدن بیش از حد برخی از قطعات مانند هد چاپ، چاپ را متوقف می کند. باید اجازه دهید دستگاه برای مدتی استراحت کند. اگر پرینتر دوباره روشن نشد، باید حداقل 15 دقیقه آن را خاموش کنید.

مقالات مرتبط:

آموزش تعویض درام کپی کنون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سه =