نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی PrintHead برای رفع عدم رنگ دهی رنگ سیاه

ممکن است یکی از عواملی که باعث عدم رنگ دهی رنگ سیاه در پرینتر شود خرابی یا ایجاد مشکل در  PrintHeadباشد که یکی از معمول ترین مشکلات در پرینتر ها بوده است. رفع این مشکل به راحتی قابل حل است. در ادامه ی مقاله به راحتی می توانید این مشکل را برطرف نمایید.

  1. اگر تعویض کارتریج های جوهر کار نمی کند، مورد بعدی برای بررسی سر چاپ شما است. مطمئن شوید که سر چاپی شما مسدود نشده است. اکثر پرینترها از ویژگی تمیز کردن سر پرینتر به صورت خودکار برخوردار هستند اما اگر قادر به حذف سر چاپ از پرینتر خود هستید، می توانید آن را به صورت دستی تمیز کنید. در اینجا مقاله ای وجود دارد که در مورد نحوه تمیز کردن دستی چاپگر چاپگر Epson صحبت می کند زیرا سر پرینت Epson به دلیل گرفتگی معروف است.
  2. اگر یک بار اجرای ویژگی تمیز کردن خودکار پرینتر کار نمی کند، آن را برای بار دوم یا سوم دوباره اجرا کنید. در چند بار اجرای ویژگی تمیز کردن خودکار محدودیت وجود دارد. ناگفته نماند، با استفاده از عملکرد تمیز کردن خودکار پرینتر، جوهر زیادی مصرف می شود.
  3. پرینتر را مجدداً تراز کنید. این گزینه را می توانید در صفحه نمایشگر LCD چاپگرهای خود پیدا کنید: Setup> Tools.

اصلاحات پیشرفته

اگر این مشکل از کارتریج و سر چاپ نیست، ممکن است مشکل از درایور نرم افزار / پرینتر باشد. دستکاری در تنظیمات کاغذ یکی از راه های حل مشکل است.

تنظیمات درایور پرینتر را تغییر دهید تا “کاغذ عکس براق” را انتخاب کنید زیرا این امر باعث می شود پرینتر دوباره شروع به چاپ کند. این عملکرد فقط در صورتی قابل استفاده است که پرینتر شما دارای دو کارتریج مشکی باشد – یکی مبتنی بر رنگ و دیگری رنگدانه. نوع جوهر سیاه چاپگر شما معمولاً به نوع کاغذ انتخاب شده بستگی دارد. رنگ مشکی رنگی با کاغذ مات و رنگ با براق کار می کند. با تغییر از یک نوع کاغذ به نوع دیگر، امیدواریم که بتوانیم کارتریج سیاه را فعال یا راه اندازی کنیم.

این مطلب را از دست ندهید   غیر فعال کردن تایمرهای Ink

در این مرحله، اگر هنوز کار نمی کند و مطمئن هستید که این مشکل از کارتریج یا سر چاپ نیست، پس از آن پیش بروید و پرینتر خود را دوباره پیکربندی کنید. اگر بعد از به روزرسانی رایانه شخصی یا سیستم عامل Mac، پرینتر شما دیگر کار نکرد، درایور پرینتر را حذف نصب و نصب مجدد کنید. نسخه قابل بارگیری را می توانید در وب سایت سازنده پرینتر خود پیدا کنید. و حتی اگر سیستم عامل خود را به روز نکرده اید، به هر حال درایور خود را دوباره نصب کنید.

آیا کارتریج های جوهر پس از فروش مشکلی در سر چاپ ایجاد می کنند؟

به غیر از کارتریج، فاکتورهای دیگری نیز باید در نظر گرفته شود از جمله اینکه مدت زمانی که چاپگر شما بدون استفاده قرار گرفته است. این مشکل به راحتی می تواند جوهر ها را خشک کرده و مانع از خروج جوهر بر روی کاغذ شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =