نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چاپ نکردن درست پرینتر کانن می تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود و این راهنمای ما باید به شما کمک کند این مشکل را یک بار برای همیشه برطرف کنید. ما می دانیم که تلاش برای چاپ یک سند و مشاهده پیام خطای پرینتر در پرینتر Canon چقدر می تواند خسته کننده باشد. به همین دلیل علت چاپ ضعیف پرینتر Canon در این مقاله قرار داده شده است.

علت چاپ ضعیف پرینتر Canon

چاپ نکردن و علت چاپ ضعیف پرینتر Canon

بررسی علت چاپ ضعیف پرینتر Canon پرینترهای خانگی خوبی برای کسانی هستند که اسناد ساده را برای محل کار یا مدرسه خود چاپ می کنند. پرینترهای کانن ممکن است تصاویر و بروشورها را نیز چاپ کنند. و از آنجایی که برای یک پرینتر کاملاً جدید پول پرداخت کرده اید، باید به همین شکل کار کند، درست است؟ اشتباه.

چندین ده عامل باعث می شود پرینتر Canon شما چاپ را متوقف کند. اما همه ما می توانیم قبول کنیم که چاپ نمی شود زیرا چیزی مانع از عملکرد صحیح آن می شود.

مهم نیست که از چه نوع یا مارک پرینتری استفاده می کنید، اکثر صاحبان پرینتر موافق هستند که حداقل با یک مشکل در طول عمر پرینتر خود مواجه خواهید شد.

قبل از اینکه به جزئیات در مورد اینکه چگونه می توانید پرینتر Canon خود را تعمیر کنید، بیایید ابتدا دلایل رایجی که باعث می شود پرینتر شما اصلاً چاپ نشود را مورد بحث قرار دهیم.

دلایل رایج برای پاسخ ندادن پرینتر Canon

در علت چاپ ضعیف پرینتر Canon کارتریج های جوهر خالی وجود تنها مقدار کمی جوهر در داخل پرینتر شما می تواند در حال حاضر یک کارتریج جوهر خالی در نظر گرفته شود. و خالی بودن کارتریج های جوهر می تواند پرینتر Canon شما را از چاپ صحیح اسناد باز دارد.

این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی چاپ صفحات خالی پرینتر Canon

سینی کاغذ خالی معمولاً اکثر پرینترهای کانن به شما نشان می‌دهند که آیا کاغذ از قبل تمام شده است. یک چراغ چشمک زن یا یک پیام خطایی وجود دارد که نشان می دهد کاغذ تمام شده است. افزودن کاغذ بیشتر به پرینتر شما باید به راحتی این مشکل را برطرف کند.

جم شدن کاغذ

کاغذهای گیر کرده می توانند مشکلات زیادی را برای مکانیسم پرینتر شما ایجاد کنند. تا زمانی که کاغذ در داخل پرینتر شما گیر کرده باشد، نمی توانید هیچ سندی را چاپ یا کپی کنید. حتی ذرات کوچک یا کوچک می توانند باعث شوند که پرینتر شما خطای گیر کردن کاغذ را نشان دهد.

خطاهای کارتریج جوهر

در علت چاپ ضعیف پرینتر Canon کارتریج های جوهر در عملکرد پرینتر شما حیاتی هستند، بنابراین یک خطای ساده در یکی از آنها می تواند باعث از کار افتادن پرینتر Canon شما شود. متأسفانه، برای خطاهای کارتریج جوهر، رایج ترین راه حل، تعویض کارتریج جوهر است.

مشکل بی سیم

اکثر پرینترهای کانن پرینترهای بی سیم هستند. و پرینترهای بی سیم اغلب با مشکلات اتصال به رایانه یا شبکه بی سیم شما (WiFi) مواجه می شوند. عدم اتصال به روتر WiFi باعث می شود که پرینتر شما هیچ سندی را از رایانه یا حتی تلفن همراه شما چاپ نکند.

درایور پرینتر خراب درایور پرینتر Canon شما به عنوان پلی بین پرینتر و دستگاه های شما عمل می کند. با اتصال بی سیم قابل مقایسه است، به جز اینکه روی رایانه شما نصب شده است. درایور پرینتر دستورالعمل هایی را به پرینتر شما می دهد که چه اسنادی را چاپ کند و چگونه آنها را چاپ کند. درایور پرینتر خراب مانع از چاپ صحیح اسناد توسط پرینتر Canon شما می شود.

این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی مشکلات پرینتر کانن

بیشتر بدانید: آموزش رفع چاپ صفحات خالی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =