نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی مشکلات مین برد پرینتر کانن

تعمیر مین برد پرینتر کانن نمونه ای دیگر از خدمات واحد تعمیرات پرینتر کانن در نمایندگی کانن است. مین برد از قطعات مهم و اصلی در پرینتر است. خرابی آن می تواند اختلالات بسیاری را به دنبال داشته باشد. این قطعه سایر اجزا را کنترل می کند؛ در حکم مغز پرینتر است و وظایف بسیار سنگین و محوری در پرینتر بر عهده دارد. مین برد پرینتر کانن قطعات را به یکدیگر وصل می کند و در نهایت پردازش اطلاعات را انجام می دهد.

تعمیر مین برد پرینتر کانن چگونه انجام می شود؟

در حقیقت قطعه مین برد است که پس از صدور فرمان چاپ تصمیم می گیرد که دستور صادر شده چگونه اجرا شود و نحوه خروج اطلاعات چگونه باشد. پس از تصمیم گیری مین برد، برد کنترل کننده چاپگر به کمک پورت یو اس بی یا یک پورت موازی به رایانه متصل می شود و در نهایت عملیات پرینتر تکمیل می شود. برای تعمیر مین برد پرینتر کانن فقط و فقط از یک واحد معتبر تعمیرات کانن کمک بخواهید. در غیر این صورت صدمات جبران ناپذیری به دستگاه شما وارد خواهد آمد.

مشکل خرابی کلاچ

تعمیر مین برد پرینتر کانن

مهمترین مشکلات مین برد پرینتر کانن را می توان در سوختگی مادربرد، نوسانات شدید ولتاژی، خرابی درگاه های خروجی و ورودی و مواردی از این دست خلاصه کرد. تنها پس از عیب یابی دقیق و مهندسانه است که ریشه اختلال شناخته می شود و از مسیر درست رفع می شود. همان طور که گفتیم مین برد در حکم مغز پرینتر کانن است و لذا خرابی آن چه در حد کم و چه در حد بسیار زیاد می تواند به همان اندازه سرآغاز مشکلات جدیدی در دستگاه باشد.

این مطلب را از دست ندهید   عملکرد یونیت لیزر پرینتر کانن

همواره به یاد داشته باشید که کاربری غلط و غیر اصولی در از دست دادن سلامت این قطعه بسیار موثر است. توصیه اکید تعمیرکاران و تکنسین های واحد تعمیرات پرینتر کانن این است که قبل از شروع به کاربری حتما و قطعا دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه کنید و از نمایندگی مربوطه توصیه های لازم را برای کاربری درست دریافت کنید. در غیر این صورت با کاربری غلط و غیر اصولی باید منتظر خرابی های شدیدی باشید.

تعمیر مین برد پرینتر کانن چگونه انجام می شود؟

برای تعمیر مین برد پرینتر کانن باید از روش تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی استفاده شود. عیب یابی و ریشه یابی این بخش از پرینتر باید با دقت و حساسیت بسیار بالا انجام می شود. ابزار و تجهیزات واحد تعمیرات پرینتر کانن مطابق با استاندارد های روز است و بهترین و بالاترین کیفیت را به کاربر ارائه می دهد. از آنجا که خرابی مین برد در همه اجزای دستگاه تاثیر می گذارد، لذا برای تعمیر مین برد پرینتر کانن باید سرعت عمل بالایی داشته باشید و در اسرع وقت برای رفع ایرادات و اختلالات موجود اقدام کنید. تعمیرکاران و تکنسین های واحد تعمیر پرینتر کانن به خوبی با ساختار درونی و پیچیدگی های درونی این دستگاه آشنایی دارند و استانداردترین خدمات را به شما ارائه می دهند.

دلایل خرابی مین برد پرینتر کانن

بسیاری از ما تنها زمانی دلایل خرابی مین برد دستگاه خود را جست و جو می کنیم که خرابی این قطعه بیداد می کند و امکان استفاده از دستگاه را منتفی ساخته است. در حالی که بهتر است از همان ابتدا به طور دقیق با کارایی و ظرفیت دستگاه خود آشنا باشیم و به اندازه توان دستگاه از آن کار بکشیم. برای جلوگیری از نیازمند شدن به خدمات تعمیر مین برد پرینتر کانن شناخت کارایی و عملکرد دقیق این قطعه لازم و ضروری است.

این مطلب را از دست ندهید   رفع سریع نتایج چاپ با کیفیت پایین

باید بگوییم که آنچه که به شدت مین برد را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد، سوختگی مین برد در اثر نوسانات جریان برق، خرابی در اثر نوسانات شدید ولتاژی و خرابی درگاه های خروجی و ورودی پرینتر است. در صورتی که کاربر این چند نکته ساده و ضروری را از همان ابتدا در نظر بگیرد و رعایت کند، جلوی بسیاری از اتفاقات ناگوار را خواهد گرفت. یک بار دیگر یادآوری می کنیم که اهمیت تعمیر مین برد پرینتر کانن بسیار بالا است، زیرا اگر چند کاربر بخواهند همزمان از یک پرینتر استفاده کنند، مین برد پرینتر درخواست هر یک از کاربران را به صورت مجزا پردازش می کند؛ پس با خرابی آن عملا این امکان و قابلیت از بین می رود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + سه =