نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

معرفی 3 نوع رایج از انواع پرینتر در بازار

انواع پرینتر و افزایش تنوع در مدل های آن ها امر شناخت انواع پرینتر را الزامی می کند. اگر شما کسب و کار شما با اینترنت سروکار دارد ، قطعا نیاز به چاپ برخی از اسناد در همان زمان یا زمان های دیگر دارید. سوال این است که آیا شما پرینتر دارید؟ تعداد روزافزونی از کسب و کارها وجود دارند که پرینتر ندارد. با توجه به این که چگونه همه چیز در حال حاضر در وب تنظیم شده است، ممکن است باعث تعجب شود که بدانید چه نوع پرینتری در حال حاضر در دفاتر استفاده می شود؟ این سه پرینتر در زیر پرینترهای معمولی هستند که امروزه در دفاتر یافت می شوند.

آموزش تعویض درام کپی کنون

پرینتر های چند کاره (MFP) از انواع پرینتر :

پرینترهای چند کاره به عنوان پرینترهای همه کاره شناخته می شوند. با این نوع دستگاه، چاپ، اسکن، فکس و نیازهای فتوکپی شما پوشش داده می شود! این پرینترها معمولا در اندازه های مختلفی وجود دارند و بسیاری از آنها به اندازه کافی کوچک هستند تا روی یک میز کوچک قرار بگیرند. در جهت تعمیرات پرینتر چند کاره یا باید متخصص در این نوع پرینتر ها باشید یا باید به تعمیر کار متخصص تماس بگیرید زیرا که این نوع پرینتر ها به دلیل خاصیت چند کاره ای که دارند بسیار حساس هستند. گذشته از ویژگی های چند عملکردی که MFPs دارند، این مزایای مشترکی است که صاحبان کسب و کار می توانند از این نوع پرینتر به دست آورند.

  • آنها در اتاق جای کمتری را می گیرند
  • آنها معمولا هزینه کمتری دارند. اگر چه در مقایسه با سایر پرینترها گران قیمت تر هستند، اگر شما در نظر دارید که یک دستگاه فکس، اسکنر، فتوکپی و یک پرینتر بخرید، متوجه خواهید شد که خرید یک MFP واقعا ارزان تر است.
این مطلب را از دست ندهید   خرابی پرینتر با تکه های کاغذ

پرینتر های چند کاره (MFP) از انواع پرینتر

پرینتر های جوهر افشان از انواع پرینتر :

از انواع پرینتر می توان پرینتر های جوهر افشان را نام برد . پرینتر های جوهر افشان با استفاده از اسپری کردن جوهر بر روی کاغذ، اسناد را چاپ می کند و معمولا می تواند با وضوح 300dpi (نقاط در هر اینچ) چاپ کند و بعضی دیگر قادر به چاپ اسناد به اندازه 600dpi هستند. این عملکرد باعث می شود آنها برای چاپ عکس ها و گزارش های تصویری ایده آل باشند.

آن چه صاحبان کسب و کار بیشتر در مورد پرینترهای جوهر افشان می گویند این واقعیت است که آنها معمولا مقرون به صرفه هستند، و آنها را تبدیل به یک دستگاه ایده آل برای کسب و کارهایی می کند که فقط پرینتر می خواهند. از آنجایی که اکثر دفاتر (البته نه همه) دارای رایانه هستند، به احتمال زیاد پرینترهای جوهر افشان را در اکثر دفاتر مشاهده می کنید. در اینجا برخی از مزایای دیگر پرینترهای جوهر افشان را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • سرعت چاپ سریع
  • می تواند چاپ با کیفیت بسیار بالا را انجام دهند.
  • آسان برای استفاده.
  • آنها می توانند رنگ های واضحی را ایجاد کنند.

این نوع پرینترها بسیار حساس هستند در صورت مشاهده کوچکترین مشکل می بایست توسط یک تعمیرکار ماهر که در عیب یابی پرینتر متخصص است تماس بگیرید.

پرینتر های جوهر افشان از انواع پرینتر

پرینتر های لیزری از انواع پرینتر :

یکی از ویژگی های بسیار قابل توجهی که در مورد پرینترهای لیزری وجود دارد، قابلیت پرینتر برای ارائه اسناد بسیار با کیفیت است. در واقع پرینترهای لیزری می توانند کپی هایی با رزولوشن 600 dpi تا 1200 dpi ارائه دهد. یکی از تفاوت های اصلی که پرینترهای لیزری دارند این است که آنها از تونر (پودر رنگی یا سیاه) به جای رنگ استفاده می کنند که در اکثر پرینترهای دیگر استفاده می شود. پرینترهای لیزری برای کاربران مزایای فریبنده بسیاری را ارائه می دهند از جمله:

  • وضوح بسیار بالا
  • نتایج سریع
  • چاپ با حجم بالا
  • هیچ لکه ای وجود ندارد
این مطلب را از دست ندهید   صفحه مدار Canon Selphy CP720

چه نوع پرینتر برای کسب و کار من مناسب است؟

اگر شما به دنبال یک پرینتر جدید هستید، می تواند کمی گیج کننده باشد که باید چه کنید. اگر شما یک اسکنر یا دستگاه فکس ندارید، پیشنهاد خوب برای چاپ، پرینتر چند منظوره است. به دنبال چاپ اسناد کوچکتر یا کوتاهتر و یا در گاهی اوقات هستید؟ یک جوهر افشان احتمالا یک انتخاب بهتر خواهد بود. اگر شما نیاز به چاپ به طور منظم، و یا چاپ در مقادیر زیاد هستید یک پرینتر لیزری می تواند بهترین انتخاب باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − یک =