نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه ی اتصال وای فای به پرینتر

اتصال بی سیم یک تیغه دو لبه است. از یک طرف، می توانید پرینتر خود را به دستگاه هایی در هر نقطه از خانه خود متصل کنید. از طرف دیگر، اتصال شما چیزی است که نمی توانید ببینید. اگر پرینتر سیگنال Wi-Fi خود را رها کرده باشد، غالباً نمی توانید تشخیص دهید مگر اینکه اتصال را عیب یابی کنید. اگر Wi-Fi پرینتر شما خراب است، آن را از برق بکشید و دوباره به مودم وصل کنید. اما با کم کردن مصرف الکترونیک می توانید برای رفع مشکلات معجزه آسا کنید. اگر دستگاه شما به پرینتر شما متصل نیست، بررسی کنید که قابلیت های Wi-Fi و بلوتوث شما فعال و فعال هستند.

بررسی ارتباط پرینتر

ارتباط ضعیف (یا وجود ندارد!) بین رایانه و پرینتر شما را از دریافت اسناد مورد نیاز باز می دارد. و از آنجا که این مسائل بین این دو مسئله است، اغلب تشخیص آن دشوار است. اگر پرینتر شما به طور بی سیم به پرینتر متصل می شد و سپس متوقف شد، سعی کنید رایانه و پرینتر خود را دوباره راه اندازی کنید تا ببینید آیا آنها دوباره وصل می شوند. اگر خیر، در اینجا چند سوال رایج وجود دارد که باید فکر کنید ممکن است مقصر مشکلات شما اتصال WiFi باشد.

سوال اول آیا پرینتر شما به شبکه شما متصل است؟

چاپ گزارش آزمایش شبکه بی سیم ساده ترین راه برای بررسی و مشاهده در پرینترهای است. به صفحه کنترل خود بروید و گزارش آزمایش شبکه بی سیم را انتخاب کنید (در برخی از مدل ها، با زدن دکمه بی سیم می توانید مستقیماً به این مورد دسترسی پیدا کنید). این گزارش به شما اطلاعاتی در مورد اتصال، واحدهای متصل به شبکه و نام شبکه (آدرس SSID) می دهد – از این طریق می توانید ببینید واحد شما به شبکه متصل است یا خیر. برای اتصال مجدد، روتر و پرینتر خود را دوباره راه اندازی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تمیز کردن هد چاپی پرینتر

سوال دوم آیا اخیراً چیزی در رایانه شما تغییر کرده است؟

به روزرسانی های نرم افزار امنیتی، فایروال ها، مرورگر و سیستم عامل شما می تواند منجر به مشکلات اتصال با پرینتر شما شود. بسته به نوع به روزرسانی ها، ممکن است لازم باشد رایانه خود را مجدداً به شبکه متصل کنید، تنظیمات محافظتی خود را برای درج پرینترها پیکربندی کنید یا درایور به روز شده را نصب کنید. اگر نرم افزار را به روز کردید، مجدداً سیستم خود را به تنظیمات / نسخه اصلی برگردانید تا ببینید آیا دوباره به شما وصل می شود.

سوال سوم آیا روتر شما اخیراً تعویض شده است؟

به احتمال زیاد برای اتصال مجدد به شبکه باید پرینتر و رایانه خود را مجددا پیکربندی کنید. بررسی کنید آیا آدرس ISP دیگری به روتر جدید شما اختصاص داده شده است که نیاز به پیکربندی مجدد دارد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 3 =