نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چاپ از تلفن همراه امکان پذیر نیست

همه می خواهند از راحتی امکان چاپ مستقیم از تلفن همراه iPhone®، iPad® یا Android® خود لذت ببرند. اما اتصال بی سیم پرینتر و دستگاه شما ممکن است پیچیده باشد و این روند از مارک به مارک دیگری متفاوت خواهد بود. حتی اگر برنامه ای برای مارک پرینتر شما وجود داشته باشد، تفاوت در نرم افزار می تواند مانع از اتصال مستقیم شما شود. با استفاده از فرآیند ذکر شده در بالا، درصورت مشکل در اتصال، مطمئن شوید که WiFi به درستی کار می کند. اگر اتصال پرینتر بی سیم شما به طور روان کار نمی کند، بارگیری برنامه های مختلف یا حذف برنامه های موجود کمکی نخواهد کرد.

نحوه ی اتصال بی سیم

در اینجا چند روش برای تنظیم پرینتر برای چاپ در تلفن همراه وجود دارد و عیب یابی می کنید تا ببینید چرا پرینتر شما اتصال نمی دهد:

AirPrint برای Apple®. پرینترهای هر سازنده اصلی از قبل با نرم افزار Apple’s AirPrint بارگیری می شوند، که اتصال iPhone، iPad یا لپ تاپ شما را ساده می کند. AirPrint به شما امکان می دهد عکسها را مستقیماً از Photo Stream خود چاپ کنید و همچنین مستقیماً از برنامه Safari چاپ کنید. پس از راه اندازی پرینتر، نحوه استفاده از Airprint به شرح زیر است:

  • برنامه مورد نظر برای چاپ را انتخاب کنید و روی نماد “اشتراک” (اینجا) یا نماد “تنظیمات” (اینجا) ضربه بزنید.
  • (اینجا) را انتخاب کنید یا “چاپ” را فشار دهید
  • یک پرینتر آماده AirPrint را از لیست انتخاب کنید
این مطلب را از دست ندهید   دلایل احتمالی اتصال پرینتر کنون اما چاپ نشدن چیست؟

علت به وجود امدن این مشکل

بیشتر عیب یابی AirPrint که ناشی از اشکالات WiFi نیست، ناشی از مشکلات سازگاری است. همه برنامه ها AirPrint آماده نیستند و در حالی که AirPrint با پرینترهای جدیدتر WiFi رایج می شود، همه مدل ها از قبل بارگیری نمی شوند. برای اطمینان از سازگاری پرینتر خود، کتابچه راهنمای کاربران خود را دوباره بررسی کنید. در غیر این صورت، روش های آسان دیگری نیز برای اتصال بی سیم محصولات Apple به پرینتر وجود دارد.

نحوه ی اتصال در اپل

اپل را برای پرینترهای غیر چاپ چاپ کنید. اتصال ابزارهای Apple به پرینترهای غیر AirPrint دشوار نیست، اگر ابزار لازم را داشته باشید. Printer Pro یک برنامه مقرون به صرفه است که از طریق App Store با قیمت 4.99 دلار قابل بارگیری است و به عنوان پلی بین دستگاه ها و پرینتر شما عمل می کند.

  • وارد برنامه شوید و گزینه “افزودن پرینتر” را در سمت چپ پایین انتخاب کنید.
  • صفحه پرینتر انتخابی شما گزینه ای را برای اتصال خودکار به پرینتر شبکه یا افزودن دستی آدرس IP فراهم می کند.
  • گزینه ای را برای چاپ صفحه آزمایشی انتخاب کرده و صحت تنظیمات خود را تأیید کنید. اگر چاپ شما تمیز نیست، تنظیمات فایروال را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید امنیت شما در انتقال داده تداخل ندارد. صفحه آزمون شما همچنین به شما امکان می دهد تا اطمینان حاصل کنید که چاپ شما به درستی کالیبره شده است.

اگر در اتصال خودکار از طریق Printer Pro با مشکلی روبرو هستید، آدرس IP خود را دوباره بررسی کنید و از مطابقت آن مطمئن شوید. همچنین، مطمئن شوید که تنظیمات فایروال شما اجازه می دهد دستگاه شما به پرینتر شما متصل شود.

این مطلب را از دست ندهید   روش اتصال استاندارد

نحوه ی اتصال در Android

Cloud Print برای محصولات Android. Cloud Print Google از ساده ترین راه ها برای شبکه مستقیم پرینتر با چندین دستگاه از جمله محصولات Android و Chromebook است. روند کار بسیار ساده است:

  • به فروشگاه برنامه Google® Play بروید و Cloud Print را به دستگاه خود اضافه کنید.
  • وقتی به تنظیمات رسیدید، Cloud Print لیستی از پرینترهای WiFi شبکه موجود در منطقه شما را به شما ارائه می دهد.
  • با پرینتر دلخواه خود ارتباط برقرار کنید.
  • برای چاپ تصاویر ذخیره شده در Drive، از گالری استفاده کنید یا در مرورگر خود روی گزینه “چاپ” کلیک کنید.

هنگام اتصال پرینتری که از پیش نصب شده با Cloud Print نیست – آنچه Google آن را پرینترهای “کلاسیک” می نامد – همچنین گزینه هایی دارید. نصب نرم افزار شخص ثالث مانند اتصال Google Cloud Print GitHub، شکاف نرم افزاری بین سیستم عامل دستگاه و پرینتر شما را برطرف می کند.

بگذارید بگوییم شما می خواهید با پرینتری متصل شوید که در لیست پرینتر نشان داده نمی شود. اگر پرینتر Cloud-Print آماده دارید، در اینجا چند گزینه دارید:

  • لیست پرینتر خود را تازه کنید
  • درایور پرینتر خود را به روز کنید. اگر درایور شما قدیمی است، با نسخه های جدیدتر Chrome به طور تمیز شبکه نمی شود.

متناوباً، اگر پرینتر کلاسیک دارید، گزینه های عیب یابی شما عبارتند از:

  • از سیستم خارج شوید و دوباره به رابط Google Cloud Print خود وارد شوید.
  • تأیید کنید که هم برای مدیریت چاپ خود و هم برای رابط Google Cloud Print به همان حساب Google Chrome وارد شده اید.
  • بررسی کنید پرینترهای شما روی دستگاهی که با رابط Google Cloud Print متصل می کنید نصب شده اند.
  • تأیید کنید که جدیدترین سیستم عامل را اجرا می کنید.
این مطلب را از دست ندهید   مزایا و معایب چاپگرهای جوهر افشان
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − نه =