نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در بازگشت آنلاین پرینتر کنون ماهر شوید دستگاه پرینتر کنون برای اسکن و چاپ اسناد مهم بدون وقفه فنی در دسترس است. این ویژگی ها و خدمات عالی را برای مدیریت چاپ با استفاده از WI-FI و سایر روش ها ارائه می دهد. هنگامی که دستگاه پرینتر Canon خود را خریداری می کنید، احتمالاً جوهر فوق العاده تراشه ای را خریداری کرده اید که می توانید در حین انجام کارهای چاپی به طور مناسب از آن استفاده کنید. این دستگاه پرینتر به‌صورت آفلاین و آنلاین کار می‌کند و امکان چاپ سندی را که انتخاب می‌کنید و پرینتر مورد علاقه‌تان را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر هنگام چاپ آنلاین اسناد و نحوه دریافت آنلاین پرینتر Canon، پیام اشتباهی مشاهده کردید، باید سریعاً در زمان مورد نیاز کمک بگیرید. پرینتر Canon می تواند از حالت آفلاین در دستگاه ویندوز شما استفاده کند و کار چاپ را برای چاپ سند خود انتخاب کنید.

چگونه پرینتر Canon را دوباره آنلاین کنید؟

وقتی متوجه شدید که همه چیز عادی است و کارهای چاپی به طور موثر انجام می شود، باید بدانید که دستگاه پرینتر Canon شما آفلاین است و باید تنظیمات دستگاه خود را بررسی کنید. می‌توانید منوی پرینتر را بررسی کنید، ببینید دستگاه پرینتر شما حالت آفلاین را نشان می‌دهد، و پیام را بررسی کنید تا دستگاه پرینترتان به راحتی و به سرعت آنلاین شود. با این وجود، فرض کنید می‌پرسید چگونه پرینتر Canon خود را دوباره آنلاین کنم. در این صورت، شما باید راهنمایی کاملی داشته باشید که می توانید از تیم نماینده تکنسین که در دسترس است برای مدیریت دقیق دستگاه پرینتر کنون خود، راهنمایی های خاصی به شما ارائه دهد. اگر می خواهید همه چیز را ایمن کنید و می خواهید پرینتر خود را به حالت آنلاین بازگردانید، باید مراحل ارائه شده توسط تیم پشتیبانی را بخوانید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض درام کپی کنون

گام های سریع برای بازگشت آنلاین پرینتر Canon

  • ابتدا دستگاه پرینتر خود را روشن و خاموش کنید و به نماد شروع که در سمت چپ پایین صفحه نمایش خود نشان داده می شود بروید و کنترل پنل دستگاه خود را انتخاب کنید.
  • به تب Windows بروید و گزینه دستگاه و پرینتر را جستجو کنید تا پرینتر را پیدا کنید و برای انتخاب پرینتری که می توانید برای چاپ انتخاب کنید کلیک راست کنید.
  • 30 ثانیه صبر کنید، دستگاه رایانه خود را روشن کنید، سیم برق پرینتر را دوباره به پرینتر وصل کنید و پرینتر را روشن کنید تا سریع کار کند.
  • ممکن است دستگاه پرینتری را مشاهده کنید که می‌توانید از پنجره‌هایی استفاده کنید که می‌توانید آن را به عنوان حالت آفلاین انتخاب کنید و نوار منو در بالای همان صفحه را انتخاب کنید.
  • می توانید پرینتری را برای استفاده در حالت آنلاین انتخاب کنید و گزینه منوی کشویی را انتخاب کنید و مطمئن شوید که می توانید دستگاه پرینتر دیگری را برای کار آنلاین انتخاب کنید.

حذف همه کارهای چاپی معلق که عموماً آنها را پاک می کنند، حذف کنید، گزینه استفاده از پرینتر آنلاین را انتخاب کنید و کار خود را در رایانه شخصی و دستگاه تلفن همراه خود به سرعت انجام دهید. اگر مشکلی در دستگاه پرینتر خود پیدا کردید و به دنبال کمک هستید، با تیم نماینده تکنسین آن تماس بگیرید تا در زمان مناسب به شما کمک کنند.

چگونه می توانیم پرینتر Canon خود را دوباره آنلاین کنیم؟

بسیار آسان است که دستگاه پرینتر خود را به صورت آنلاین و آفلاین دریافت کنید تا بتوانید از آن برای چاپ اسناد منحصر به فرد خود در یک زمان خاص استفاده کنید. پس از این، اگر می‌خواهید نحوه تبدیل پرینتر کنون را به صورت آنلاین یاد بگیرید، باید دستورالعمل‌های ارائه شده توسط تیم نماینده تکنسین را که در یک زمان خاص راهنمایی‌های خاص را به شما ارائه می‌کند، مرور کنید.

این مطلب را از دست ندهید   چرا پرینتر Canon من متصل است اما کاغذ چاپ نمی کند؟

بیایید شروع به روشن کردن پرینتر Canon آنلاین کنیم:

  • ول از همه، مطمئن شوید که دستگاه پرینتر شما روشن است و به منوی شروع بروید و روی گزینه دستگاه‌ها و پرینترها کلیک کنید.
  • می توانید روی نماد پرینتری که می خواهید به آنلاین تغییر دهید دوبار کلیک کنید و جزئیات را مرور کنید.
  • به دستگاه پرینتر نشان داده شده در نوار منوی پنجره بازشو بروید و علامت آن را بردارید تا از پرینتر خود به صورت آفلاین استفاده کنید.
  • می توانید پرینتر Canon خود را به صورت آنلاین روشن کنید و شروع به استفاده صحیح از دستگاه پرینتر خود و اسناد پرینتر بدون خطا کنید.

اگر همچنان به کمک بیشتر و پشتیبانی استثنایی برای تعمیر دستگاه پرینتر Canon نیاز دارید، با تیم تکنسین آن تماس بگیرید که شما را واجد شرایط می کند تا مشکل را در زمان مناسب خود به طور مناسب حل کنید.

https://printer-canon.ir/

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =