نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه می توان پرینتر قدیمی خود را بازیافت کرد

چه یک پرینتر قدیمی دارید که در حال جمع آوری گرد و غبار است و چه به تازگی به دستگاه جدیدی ارتقا یافته اید، بازیافت راهی عالی برای آزاد کردن فضای اداری و دور انداختن مسئولانه پرینتر است. در اینجا، ما چهار روش ساده برای بازیافت پرینتر شما کشف خواهیم کرد تا بتوانید در ایجاد تغییر در محیط زندگی ما کمک کنید.

یک مکان بازیافت محلی پیدا کنید

بازیافت پرینتر به صورت محلی یک پیروزی آشکار برای محیط زیست است و مزایای این مواد بازیافتی نیز در جامعه شما باقی می ماند! رویدادهای محلی جمع آوری زباله های الکترونیکی گزینه جامع دیگری است. شهرها و مشاغل به طور مکرر میزبان رویدادهای زباله الکترونیکی هستند و دفع وسایل الکترونیکی مانند مانیتور کامپیوتر، تلویزیون، دستگاه های خرد کن و البته پرینترها را آسان می کند.

پرینتر خود را در یک فروشگاه لوازم دفتری محلی رها کنید

وب سایت فروشگاه لوازم دفتری محلی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا آنها وسایل الکترونیکی بازیافتی را قبول می کنند یا خیر – اکثر فروشگاه های بزرگ با کمال میل پرینترهای قدیمی را رایگان قبول می کنند!

پرینتر خود را به پول نقد تبدیل کنید

اگر ترجیح می دهید کمی پول در بیاورید، فروش پرینتر همیشه یک گزینه است. پرینتر خود را در یک سایت بازار آنلاین قرار دهید.

پرینتر خود را اهدا کنید

اگر اخیراً پرینتر خود را جایگزین کرده اید، اهدای پرینتر قدیمی خود را به یک مرکز محلی، مرکز ارشد یا کلاس درس بررسی کنید. شما همچنین می توانید. بیش از 4 میلیون نفر هر ساله کالاهای ناخواسته را برای خیریه می فروشند. همچنین فراموش نکنید که کابل برق، دفترچه راهنمای کاربر و کابل USB را به همراه کمک مالی خود اضافه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض LCD کانن Pixma MP480

قبل از بازیافت پرینتر، مطمئن شوید که دستگاه را برای دفع مناسب آماده کرده اید. کارتریج های پرینتر را از داخل پرینتر جدا کرده و آنها را نیز بازیافت کنید. هر کجا پرینتر قدیمی را بپذیرد، کارتریج پرینتر شما را نیز می پذیرد! برای نکات اضافی در مورد بازیافت، به مقاله وبلاگ بازیافت کارتریج ما مراجعه کنید. امیدواریم این راهنما برای شما مفید باشند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =