نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مزایا و معایب چاپگرهای جوهر افشان چیست؟

امروزه، بیشتر چاپگرهای جوهرافشان با دستگاه های چند منظوره که می توانند در یک مدل دسک تاپ کپی، اسکن، چاپ و نمابر شوند، در خدمت مشاغل کوچک، دفتر کار خانگی و بازار کارگروه هستند. طی چند سال گذشته، فناوری چاپ جوهر افشان پیشرفت های چشمگیری در کیفیت چاپ و سرعت تولید مجدد داشته است.

چاپگرهای جوهر افشان با استفاده از کارتریج های ساده برای جایگزینی جوهر، راه حل های مقرون به صرفه ای را از چندین تولید کننده بزرگ ارائه می دهند. قبل از تصمیم گیری درباره مدل خود، در مورد مزایا و معایب آن تحقیق کنید تا محصولی را پیدا کنید که نیاز شما را برآورده کند و در بودجه شما قرار گیرد.

مزایای

چاپگرهای جوهر افشان از ردپای کوچکی استفاده می کنند و جابجایی آنها راحت است و همین امر باعث می شود تا در یک مشاغل کوچک یا محیط دفتر کار خانگی قابل حمل باشند. وزن متوسط ​​حدود 2 کیلوگرم است و اکثر چاپگرهای جوهرافشان دستگاه های پلاگین و بازی هستند که کارتریج های جوهر به راحتی در جای خود قرار می گیرند. به دلیل فناوری جوهر که هزاران قطره جوهر بر روی کاغذ شلیک می شود، کیفیت تصویر می تواند فوق العاده باشد، به ویژه در عکس های رنگی.

مدل های جوهر افشان مخصوص عکس برای این بازار موجود است که عکس هایی با وضوح استثنایی و رنگ های زنده تولید می کنند. پرینترهای جوهر افشان مقرون به صرفه شناخته می شوند، بطوریکه اکثر مدل های این دسته همه در یک دستگاه یا چند کاره هستند. این به کاربران امکان می دهد عملکرد کپی، چاپ، اسکن و نمابر را در یک چاپگر با کاربرد آسان داشته باشند و در نتیجه دیگر نیازی به چندین دستگاه نخواهید داشت.

این مطلب را از دست ندهید   عدم چاپ بعد از تعویض کاتریچ

معایب

برخی از معایب چاپگرهای جوهر افشان هزینه هر کارتریج جوهر است. این امر در سالهای اخیر با بهبود فناوری جوهر در کاهش هزینه ها و افزایش عمر کارتریج های مختلف، بهتر شده است. هنگام استفاده از جوهر افشان برای عکسهای با کیفیت، بهتر است از کاغذ عکس براق استفاده کنید که برای افزایش قطرات جوهر طراحی شده و در عین حال احتمال لکه یا لکه را به حداقل می رساند.

این نوع کاغذ در روند خشک کردن جوهر نیز کمک می کند. با این وجود هزینه های این مقاله تخصصی بیشتر از کاغذ کپی معمولی است. هر زمان که از فناوری جوهر مایع استفاده می کنید، قبل از خشک شدن کامل جوهر روی کاغذ، خطر کمی لکه گیری و لکه دار شدن دارید. در درجه بسیار کمتری، بعضی اوقات ممکن است جوهر در جایی که قطرات جوهر بر روی کاغذ شلیک می شود مسدود شود. این می تواند باعث ایجاد کیفیت کیفیت تصویر شود و ممکن است لازم باشد کارتریج جوهر خود تمیز یا تعویض شود.

فناوری جدید

طبق HP Hewjett Packard و تأیید شده توسط رکوردهای جهانی گینس، HP Officejet Pro X576dw سریعترین چاپگر رومیزی رنگی جهان است. وزن این چاپگر جوهر افشان حدود 5 کیوگرم است و بسته به وضوح چاپ از 42 تا 70 صفحه در دقیقه تولید می شود. کارتریج های جوهر سیاه می توانند 9200 صفحه دوام داشته باشند در حالی که هر کارتریج های رنگی می توانند 6،600 صفحه دوام داشته باشند. اینها پیشرفت های چشمگیری در استفاده از جوهر است و به کاهش هزینه های جایگزینی جوهر کمک می کند.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی پرینتر Canon
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 1 =