نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه می توان کارتریج های جوهر را فریب داد

پرینترهای جوهر افشان به یک سیستم اندازه گیری مجهز شده اند که هنگام کم شدن کارتریج های پرینتر، کاربر را هشدار می دهد. در نهایت، تا زمان جایگزینی کارتریج، میکروچیپ پرینتر را خاموش می کند. مسئله این است که، بسیاری از دارندگان پرینتر ممکن است دریابند که کارتریج هایشان هنوز مقدار زیادی جوهر دارد، شاید تا 25 درصد، که می تواند قبل از خرید جایگزین های گران قیمت برای چاپ استفاده شود. راه حل این است که “پرینتر” را فریب دهید و فکر کنید کارتریج جدیدی نصب شده است تا بتوان از جوهر باقیمانده استفاده کرد.

تکان دادن کارتریج های پرینتر

در حالی که برق وارد دستگاه است و یا به زبان دیگر دستگاه به برق متصل است، درپوش پرینتر Epson را بالا برده و سپس منتظر بمانید تا قطعه به جلو و عقب برود. با فشار دادن زبانه ها در انتهای کوتاه هر کارتریج و بلند کردن مستقیم، همه کارتریج های چاپ را بردارید.

پرینتر را خاموش کرده و منتظر بمانید تا کاملاً خاموش شود. پرینتر را از منبع تغذیه جدا کنید و حداقل پنج دقیقه صبر کنید تا حافظه پرینتر دوباره تنظیم شود.

هر کارتریج را چند ثانیه تکان دهید تا جوهر داخل آن توزیع مجدد شود. کارتریج ها را به همان ترتیب که هر کدام از آنها برداشته شده دوباره نصب کنید و سپس برق را به پرینتر بازگردانید.

تنظیم مجدد کارتریج های پرینتر

پس از برداشتن کارتریج های پرینتر، انتهای کارتریج را در جایی که اتصالات مس پیدا شده است بررسی کنید. در برخی از مدل ها، یک دکمه تنظیم مجدد وجود دارد که بالای مخاطبین در مرکز قرار دارد. دکمه تنظیم مجدد را با استفاده از انتهای گیره کاغذ یا شی تیز دیگری با اندازه مشابه فشار دهید. پس از تنظیم مجدد هر کارتریج، می توانید آنها را تعویض کنید و پرینتر باید آنها را مانند جدید بودن بپذیرد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کارتریج پرینتر کانن Bubblejet i80

نکات

قطعه های موجود در محفظه پرینتر در زیر کارتریج های چاپی را می توان با یک پنبه آغشته به الکل مالش دهنده تمیز کرد. قبل از نصب مجدد کارتریج ها، اجازه دهید الکل کاملاً بخار شود.

با استفاده از این ترفند آسان می توانید پرینتر خود را فریب داده تا بتواند کارتریج را شناسایی کند. عدم شناسایی کارتریج توسط دستگاه به این دلیل است که کارتریج در جای مناسب خود قرار نگرفته و نتیجه ی آن عدم شناسایی کارتریج می باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هشت =