نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علائم تعویض درام پرینتر چیست؟

یک قطعه اساسی در هر دفتر و اداره یک چاپگر است، و مانند هر قطعه دیگری از تجهیزات دفتری و اداری، پرینتر نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد. این کار شامل خاموش کردن جوهر و تونر و جایگزینی درام پرینتر است. این دو وظیفه علائم مشابهی را برطرف می کند، اما با داشتن کمی دانش فنی و درک اینکه به دنبال چه علائم و نشانه هایی هستید، می توانید مشکلات جوهر و تونر را رد کرده و تعیین کنید که چه زمانی تعویض درام پرینتر لازم است.

چاپ تار

اگر پرینتر شما صفحات تار و تاریکی را ایجاد می کند، به این معنی است که درام پرینتر شما آسیب دیده و نیاز به تعویض دارد یا به تونر جوهر جدیدی نیاز دارید. با بررسی کارتریج تونر می توانید مشکل را مشخص کنید. اگر سطح تونر پرینتر کافی باشد، احتمالاً مشکل درام پرینتر است. ممکن است بتوانید درام را طوری تمیز کنید که به درستی کار کند، اما اگر علائم ادامه داشت باید برای چاپ موثر این قطعه باید جایگزین شوید.

لکه های سیاه

یکی دیگر از علائم رایج درام چاپگر آسیب دیده وجود لکه های سیاه یا لکه ها در اسناد چاپ شده است. این امر اغلب نتیجه خراشیده یا آسیب دیده سطح درام چاپ است که از چاپ صحیح جوهر و تونر جلوگیری می کند. اگر فقط آلودگی و گرد و غبار روی درام چاپگر وجود دارد، آن را با پارچه ای خشک و بدون پرز پاک کرده و چاپ را از سر بگیرید تا ببینید آیا این مسئله مشکلی را برطرف نمی کند. در صورت ادامه مشکلات، احتمالاً باید درام تعویض شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر دولوپر پرینتر

کیفیت چاپ ضعیف

اگر پرینتر در حال پرینت اسناد با کیفیت پایین است، احتمالاً خراب شدن درام پرینتر است. برخلاف چاپهای تار یا لکه های سیاه، کیفیت چاپ پایین با متن و تصاویر کمرنگ مشخص می شود. با این حال، این نشانه دیگری است که به راحتی با جوهر خالی و کارتریج های تونر اشتباه گرفته می شود. بعد از اینکه سطح کارتریج جوهر خود را بررسی کردید و تشخیص دادید که کافی هستند، درام پرینتر را بررسی کنید. قطعه ها حساس هستند و برای همیشه دوام ندارند، بنابراین در بعضی از زمان ها احتمالاً باید جایگزین آن شوید.

سایر علائم و نشانه ها

انواع مختلفی از علائم و نشانه ها وجود دارد که نشان می دهد یک درام پرینتر نیاز به تعویض دارد. واضح ترین مورد معمولاً در پرینتر های رنگی لیزری دیده می شود و با پیام چشمک زن روی صفحه نمایش چاپگر قابل تشخیص است. سایر نشانه های درام پرینتر خراب شامل چاپ صفحات خالی، چاپ صفحات خاکستری و صداهای عجیب و غریب از پرینتر هنگام چاپ است. بهترین راه برای استشمام عملکرد ضعیف درام پرینتر، مشاهده است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 16 =