نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عدم خواندن کاغذ توسط پرینتر کانن

پرینترها رومیزی در صورت عدم تأمین مناسب کاغذ، از خودداری در برابر آسیب محافظت می کنند. اگر پرینتر اداری شما همچنان به دنبال نیاز به لوازم است که سینی ورودی آن شامل ورقهای کافی برای کاری است که می خواهید چاپ کنید، پیام خارج از کاغذ ممکن است نیاز به تصحیح مشکلات دیگر را نشان دهد. برای رفع این شرایط خطا، به مقاله، تنظیمات سخت افزار و شرایط پرینتر نگاهی بیندازید.

شرایط کاغذ

پرینتر شما ممکن است از تغذیه کاغذ پاره شده، چین و چروک، خیلی نازک یا خیلی ضخیم خودداری کند زیرا این ورق ها با مشخصات ورودی آن مطابقت ندارند. کاغذ آسیب دیده در صورت تغذیه، خطر سوتغذیه و گرفتگی را افزایش می دهد، در این صورت قبل از اینکه دوباره اقدام به چاپ مجدد کنید، نیاز به حذف تمام قطعات ورق را دارید. کاغذهای چروکیده، از جمله ورق هایی با لبه های پیچ خورده یا درب دار، قادر به حرکت روان نیستند زیرا غلتک های تغذیه پرینتر نمی توانند آن را بلند کنند. ورقهای نازک یا ضخیم نیز به همین ترتیب در تست خوراک رد می شوند. برای عملکرد بهینه، از لوازم با کیفیت مناسب که با قابلیت پرینتر شما مطابقت دارند و صفحات پشته را به طور منظم در سینی ورودی استفاده کنید.

تنظیمات کاغذ

برخی از پرینترها، به ویژه جوهر افشان، تنظیمات مربوط به ورق را در جعبه محاوره ای Page Setup یا Print در برنامه های شما دارند. اگر این منوهای کشویی را روی نوع ورق اشتباه قرار دهید، ممکن است سخت افزار نتواند به درستی مقاله شما را تغذیه کند. قبل از اینکه سندی را به پرینتر بفرستید، تنظیمات خود را از نظر سازگاری با ماده ای که بارگیری کرده اید، دوباره بررسی کنید و اگر با ورق هایی که استفاده می کنید مطابقت ندارد، آنها را اصلاح کنید.

این مطلب را از دست ندهید   سیستم عامل پرینتر

غلطک های کثیف

صرف نظر از میزان تمیز نگه داشتن دفتر کار و دقت استفاده از پرینتر، غلطک های تغذیه ای آن می توانند از گرد و غبار کاغذ، جوهر، روغن دستان شما و سایر آلودگی های محیط کار آلوده شوند. اگر راهنمای کاربر شما شامل دستورالعمل هایی برای تمیز کردن این غلتک ها، معمولاً با آب و پارچه ای بدون پرز است، دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید تا مکانیزم کار با کاغذ آزاد شود. از استفاده از حلال ها، الکل و سایر مواد شیمیایی روی غلطک های لاستیکی خودداری کنید، زیرا این مواد تمیز کننده می توانند به غلطک ها آسیب برسانند و مشکلی را که می خواهید اصلاح کنید بدتر می کند.

تنظیم مجدد لازم است

برخی از پرینترها برای پاک کردن تنظیمات اشتباه و شروع مجدد دستگاه، توالی تنظیم مجدد را در سیستم عامل خود قرار می دهند. این روش ها فراتر از خاموش و روشن کردن پرینتر است. راهنمای کاربر، یا بخش پشتیبانی وب سایت سازنده پرینتر، باید جزئیات این مراحل را توضیح دهد، که ممکن است شامل حذف کارتریج های جوهر یا تونر و جدا کردن کابل داده دستگاه قبل از خاموش کردن آن باشد، منتظر یک بازه مشخص شده و دوباره روشن کنید. اگر تعمیرات اساسی و بازنشانی دستگاه نتواند مشکل شما را برطرف کند، ممکن است سخت افزار شما به سرویس یا تعویض قطعات نیاز داشته باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هفده =