نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

وجود تکه های کاغذ چه خرابی های را در پی دارد؟

اگر پرینتر شما می گوید که شما در دستگاه یک تکه کاغذی دارید، مقصر بالقوه ای وجود دارد. ابتدا اطمینان حاصل کنید که کاغذ به درستی در سینی کاغذ قرار گرفته است. اگر کاغذ شما حتی کمی خمیده باشد، می تواند به سرعت به یک مربع تبدیل شود. معمولاً برداشتن کاغذ از روی واحد و کنار هم قرار گرفتن بهتر آن در کنار عناصر تغذیه، مشکل را برطرف می کند.  در ادامه چند نمونه برای رفع این مشکل قرار داده شده است.

چند نکته ی مهم

سینی های کاغذ برای نگهداری ظرفیت خاص کاغذ طراحی شده اند. برای بعضی ها، می تواند فقط 100 برگ باشد، در حالی که دیگران می توانند کل ترکیب را حفظ کنند. راهنمای کاربر پرینتر خود را از نظر ظرفیت توصیه شده کاغذ بررسی کنید – یک سینی کاغذ پر شده می تواند بلافاصله هشدار گرفتگی کاغذ را در دستگاه شما پرچم گذاری کند. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که تنظیم نوع کاغذ یا رسانه در منوی پرینتر با کار چاپ فعلی شما مطابقت داشته باشد. پرینترها شامل تنظیمات مربوط به انواع مختلف کاغذ مانند کارت، کاغذ عکس یا کاغذ ارائه می باشند. در صورت خاموش بودن تنظیمات، کاغذ ضخیم تر می تواند باعث گرفتگی کاغذ شود و تغییر سریع نوع کاغذ می تواند بلافاصله پیام گرفتگی کاغذ را برطرف کند.

وجود خرابی در غلطک ها

غلطک های برداشتن غلطک هایی هستند که کاغذ را از سینی برداشته و به پرینتر می دهند. همچنین شناخته شده است که این قطعات پس از استفاده مکرر باعث ایجاد گرفتگی می شوند و در نهایت ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند.

این مطلب را از دست ندهید   خطوط مشکی روی صفحه هنگام پرینت گرفتن

گیر کردن کاغذ

وقتی پرینتر شما می گوید که یک گیر کاغذی وجود دارد، این احتمال وجود دارد که به دلیل وجود یک مشکل مکانیکی در قسمت بعدی، وجود داشته باشد. هرچند فوراً پرینتر خود را در زمینه ای خرد نکنید! در جستجوی راه حلی برای پرینتر HPinter مملو از شبح، نیل پول کشف کرد که اغلب گیرهای کاغذ واقعی می توانند پس مانده هایی را پشت سر بگذارند که مدت ها پس از از بین رفتن مربا باعث اختلال در عملکرد پرینتر شود.

مقادیر کمی آشغال کاغذی خرد شده که بین دنده هایی حرکت می کند که دوبلکسر عقب شما را حرکت می دهند، ممکن است پرینتر شما را به فکر فرو برد که در دوبلکسر چیزی قرار دارد، نه چرخ دنده. قطعات مکانیکی اطراف خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که آنها به طور تمیز عمل می کنند (بعضی از مدل ها ایده دقیق تری را در مورد محل قرارگیری کاغذ های ریز به شما می دهند، به خصوص برای واحدهای اداری پیچیده تر). در اینجا یکی از روش های ارسال شده در Fixya وجود دارد که می تواند به شما کمک کند:

دوبلکسر عقب را برداشته و از هر چهار غلتک بگیرید. آیا آنها آزادانه حرکت می کنند؟ اگر خیر، قدم بعدی شما این است که:

با گیره کاغذ دو نقطه تماس با کاغذ را لمس کنید. اتصال این مخاطب باعث می شود پرینتر فکر کند که دوبلکسر هنوز نصب شده است و شما می خواهید این تماس را تا مرحله آخر حفظ کنید.

OK را روی صفحه کنترل فشار دهید.

نگاهی به چرخ دنده های پلاستیکی سفید در سمت چپ بیندازید. آیا آنها آزادانه حرکت می کنند، یا آیا ساکن، پرش، یخ زده یا گیر می کنند؟ اگر سناریوی دوم باشد، خرده کاغذهایی دارید که باید آنها را از چرخ دنده پاک کنید.

این مطلب را از دست ندهید   مشكل خرابي كلاچ

دورترین غلتک لاستیکی را بگیرید و بچرخانید. خرده کاغذهای دندان دنده را بررسی کنید.

هنگامی که غلتک ها و چرخ دنده ها آزادانه می چرخند، شما مربع شبح را پاک کرده اید و می توانید گیره کاغذ را برداشته و دوباره مونتاژ کنید.

اگر بعد از تمیز کردن هنوز اخطار گرفتگی کاغذ دریافت کردید، پرینتر را از برق بکشید تا سنسورها را دوباره تنظیم کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یازده =