نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه خطای درایور پرینتر Canon را تنظیم کنیم؟

آیا پرینتر Canon شما خطایی دارد؟ گاهی اوقات تنظیم مجدد سریع تمام نیاز واحد برای رفع مشکلات است. برای بازنشانی سخت خطای پرینتر Canon ، شما باید یک چرخه برق را اجرا کنید ، سطح جوهر را دوباره تنظیم کنید یا یک تنظیم مجدد درایور را اجرا کنید. بازنشانی به نابودی کد خطای پرینتر Canon سرسخت یا مشکل دیگری که ارتباط بدی بین پرینتر و رایانه دارد کمک می کند. صف پرینتر را مسدود کرده و تنظیمات کارخانه را برای شروع مجدد بازیابی می کند. در صورت لزوم تنظیم مجدد را با کارتریج های جوهر تازه ترکیب کرده و از عملکرد صحیح سخت افزار اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این ، برای دریافت درمان دستی به دست درب منزل می توانید با پشتیبانی فنی پرینتر Canon تماس بگیرید.

بازنشانی درایور در پرینتر کانن

خطای دشوار پرینتر Canon خواستار بازنشانی درایور است. روند کار ساده است و پرینتر را به تنظیمات پیش فرض کارخانه بازمی گرداند. درصورتی که خودتان نتوانید تنظیم مجدد سخت را انجام دهید ، این پست وبلاگ را با دقت بخوانید زیرا ما روش های موثر انجام این کار را ذکر کرده ایم. مطمئناً ساده ترین راه حل ممکن برای پرس و جو مربوط به پرینتر Canon را در هیچ جای دیگر پیدا نخواهید کرد.

روش بازنشانی درایور خطای پرینتر Canon

برای رفع خطای پرینتر تنظیم مجدد درایور کانن ، نکات زیر را دنبال کنید. مرحله به مرحله تمام آن نقاط داده شده را انجام دهید. مطمئناً می توانید این کد خطا را از سیستم خود خاتمه دهید. بنابراین ، نگاهی به اینجا بیندازید:

  • اول از همه دستگاه پرینتر Canon خود را خاموش کنید
  • اکنون دکمه “Stop” را برای چند ثانیه نگه دارید
  • پس از آن دکمه “ON” را به مدت دو ثانیه نگه دارید در حالی که دکمه “Stop” را نگه دارید
  • اکنون ، دکمه “Stop” را رها کرده و 5 بار به طور مداوم دکمه “Stop” را فشار دهید
  • دکمه های “روشن” و “توقف” را همزمان رها کرده و منتظر خاموش شدن پرینتر شوید
  • برای پایان “OFF” پرینتر را شروع کنید
این مطلب را از دست ندهید   مشکلات مین برد پرینتر کانن

با انجام مراحل بالا خطای پیش فرض روی پرینتر Canon شما پاک می شود. اگر در حین انجام این مراحل دچار مشکل شدید یا جایی گیر کردید ، بلافاصله با مهندسان فنی ماهر تماس بگیرید. آنها به شما یک راه حل مفید برای جستجوی مرتبط شما می دهند. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سیزده =