نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهترین پرینتر برای استفاده در خانه چیست؟

پرینتر باید یکی از محبوب ترین لوازم جانبی برای کاربران کامپیوتر باشد. خوشبختانه روزگار مدلهای ماتریس نقطه ای پر سر و صدا (اگر آنها را بخاطر بسپارید) گذشته است. این روزها می توان یک دستگاه را خریداری کرد که بتواند هر کاری انجام دهد ، از چاپ عکس های رنگی با کیفیت بالا گرفته تا صفحه بعد از صفحه اسناد واضح دفتر.

هر پرینتر واحدی وجود ندارد که در همه چیز عالی باشد – این بدان معناست که شما باید قبل از خرید تصمیم بگیرید که چه ویژگی هایی برای شما مهم هستند. بیایید نگاهی به گزینه ها بیاندازیم.

سه نوع پرینتر اصلی

سه نوع پرینتر اصلی برای استفاده عمومی وجود دارد:

  1. پرینترهای جوهر افشان

بهترین مورد برای استفاده همه جانبه ، بدون شک پرینتر جوهر افشان است. این نوع دستگاه از جوهر مایع برای ایجاد علامت روی کاغذ استفاده می کنند. این فناوری اکنون به حدی رسیده است که مدل ها می توانند متن شارپ را خیلی سریع و عکس های رنگی با کیفیت بسیار بالا روی اندازه کاغذ تا A3 چاپ کنند. برخی حتی می توانند روی سی دی های خالی چاپ کنند. این فقط شامل همه مواردی می شود که هرکسی بخواهد چاپ کند ، به همین دلیل جوهر افشان برای کاربران خانگی بسیار محبوب هستند.

تنها موردی که در مورد پرینترهای جوهر افشان وجود دارد این است که اجرای آنها به خصوص برای چاپ عکس هزینه بر است. جوهر جوهر افشان گران است ، به خصوص اگر مارک مشابه سازنده پرینتر را بخرید – که البته همه تولید کنندگان توصیه می کنند آن را انجام دهید.

این مطلب را از دست ندهید   درایورهای پرینتر

می توانید از کارتریج های شخص ثالث (“غیر OEM”) استفاده کنید ، اما برخی از تولید کنندگان پرینتر با استفاده از روش های مختلف سعی در جلوگیری از این کار دارند.

تقریباً همه پرینترهای جوهرافشان اکنون به صورت رنگی چاپ می شوند ، اما حتماً یکی را بخرید که از مخازن جوهر جداگانه برای هر چهار رنگ خود استفاده کند – فیروزه ای ، سرخابی ، زرد و سیاه. این باعث می شود که دوباره هنگام پر کردن هر یک از رنگ ها دوباره پر شود ، به جای اینکه یک کارتریج ترکیبی را جایگزین کنید که تقریباً پر است.

  1. پرینترهای لیزری

پرینترهای لیزری در تولید سریع اسناد متنی سرآمد هستند و هزینه کم کارکرد آنها را برای کاربران سنگین ایده آل می کند. برای مدت زمان طولانی ، ارزانترین پرینترهای لیزری فقط می توانستند سیاه و سفید چاپ کنند – اما اکنون مدل های رنگی نیز بسیار مقرون به صرفه هستند.

هرچند پرینترهای لیزری رنگی ارزان تر به اندازه جوهر افشان برای چاپ عکس مناسب نیستند. اما آنها برای اسناد رنگی ، تصاویر و چاپ عکسهای مخلوط با متن ، به عنوان مثال در خبرنامه ها ، پیدا شده اند.

پرینترهای لیزری همچنین از مزیت تولید چاپهایی با سرعت آب برخوردار هستند. بنابراین اگر قصد چاپ پوستر را دارید ، به فکر استفاده از پرینتر لیزری باشید – چاپ جوهر افشان به محض مرطوب شدن اجرا می شود.

پرینترهای لیزری را می توان همانند جوهر افشان ارزان قیمت دوباره پر کرد و همان ملاحظات (و محدودیت های سازنده) اعمال می شود. اگر در حال خرید پرینتر لیزری رنگی هستید ، به دنبال نمونه دیگری بگردید که از مخازن رنگی “toner” جداگانه برای شارژ مجدد ارزان قیمت استفاده کند.

  1. پرینترهای تصعید رنگ

اگر تمام آنچه می خواهید چاپ کنید عکس های رنگی با اندازه کارت پستال از یک دوربین دیجیتال است ، ممکن است بخواهید یک پرینتر عکس فشرده رنگ تصعید را در نظر بگیرید. اینها از نوارهای مخصوص کاغذ و جوهر استفاده می کنند و در خانه عکس هایی تولید می کنند که جدا از عکس های تولید شده در یک آزمایشگاه عکس ، به سختی می توانید تشخیص دهید.

این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی مشکلات پرینتر Canon

پرینترهای Dye sub ‘در گذشته تنها راه چاپ عکس های براق بود ، اما مدت هاست که پرینترهای جوهر افشان گریبان گیر آنها نشده اند (به شرطی که از کاغذ عکس مخصوص استفاده کنید و از کاغذ فتوکپی ارزان قیمت استفاده نکنید). از آنجا که پرینترهای فرعی رنگ برای موارد دیگری کاربرد زیادی ندارند ، این امر توصیه آنها را دشوار می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 8 =