نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه بازیابی چاپگر به تنظیمات پیش فرض کارخانه

اگر اتصال یا مشکلی در عیب یابی دارید که به نظر می رسد نمی توانید آن را برطرف کنید، بازگرداندن پرینتر به تنظیمات پیش فرض کارخانه ممکن است فقط شما را دوباره فعال کند. بازگرداندن به حالت پیش فرض نیز در صورت جلوگیری از دسترسی شخص دیگری به اطلاعات شخصی مانند گذرواژه ها و تنظیمات امنیتی، در صورتی که پرینتر خود را برای تعمیر می فرستید، یا قصد دارید آن را تحویل دهید یا آن را بازیافت کنید، یک روش عالی است.

برای عیب یابی و مشکلات خطای پرینتر، توصیه می کنیم ابتدا یک تنظیم مجدد سخت را امتحان کنید. بازنشانی سخت پرینتر شما را نیز بازنشانی می کند اما آن را به تنظیمات پیش فرض کارخانه باز نمی گرداند. اگر قبلاً تنظیمات پرینتر خود را سفارشی کرده باشید یا اتصال بی سیم خود را تنظیم کرده باشید، این اولین گزینه بهتر است، به این ترتیب دیگر نیازی به شروع کار در قسمت اول نیست.

نحوه تنظیم مجدد هارد پرینتر خود

  • در حالی که کارتریج ها هنوز نصب شده اند، پرینتر را خاموش کرده و سپس سیم برق را از دیوار جدا کنید.
  • یک دقیقه صبر کنید، سپس پرینتر را دوباره به برق متصل کرده و از آن پشتیبانی کنید. صبر کنید تا کارتریج ها در مرکز قرار بگیرند و سپس دوباره سعی کنید چاپ کنید.

بازیابی پیش فرض های تنظیم شده کارخانه، بیشتر تنظیمات را به پیش فرض های کارخانه برمی گرداند. با پرینتر، تعداد صفحه، اندازه سینی یا زبان دوباره تنظیم نمی شود. برای راهنمایی های خاص تنظیم مجدد دستگاه، با راهنمای کاربر پرینتر خود مشورت کنید. اگر راهنمای کاربر پرینتر خود را مفید ندانستید، معمولاً می توانید نسخه PDF دیجیتال را در وب سایت سازنده پرینتر خود پیدا کنید. اما دستورالعمل های تنظمیمات کارخانه برای پرینتر ها به شرح زیر است.

این مطلب را از دست ندهید   اتصال وای فای به پرینتر

نحوه تنظیم مجدد تنظیمات پیش فرض کارخانه برای چاپگرهای Canon PIXMA

  1. دکمه تنظیم دنده را در صفحه اصلی نمایشگر چاپگر خود انتخاب کنید
  2. سپس “تنظیمات”> “تنظیمات دستگاه”> “تنظیمات مجدد”> “تنظیم مجدد همه”> “تأیید” و سپس “بله” را انتخاب کنید.
  3. پس از تنظیم مجدد، ممکن است لازم باشد مراحل تنظیم مجدد را انجام دهید. اگر می خواهید دوباره نرم افزار نصب را بارگیری کنید، چاپگر خود را در وب سایت Canon جستجو کنید. می توانید یک لینک بارگیری در بخش “درایورها و بارگیری ها” در صفحه پشتیبانی چاپگر پیدا کنید.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 19 =