نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پرینتر کانن آفلاین یکی از ناامید کننده ترین چیزها در مورد داشتن یک پرینتر کانن بی سیم است و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم این مشکل پرینتر کانن را یکبار برای همیشه برطرف کنید. پرینتر کانن شما از طریق کابل USB به کامپیوتر یا لپ تاپ شما متصل می شد. و لازم نیست نگران اتصال بی سیم باشید. امروزه، پرینتر کاننهای خرده‌فروشی‌های محلی و فروشگاه‌های آنلاین شما حتی یک کابل USB ندارند. و تقریباً 95 درصد آنها دارای قابلیت بی سیم هستند. پرینتر کانن جدید شما تقریباً مطمئناً قابلیت اتصال بی سیم خواهد داشت. اما چرا پرینتر کانن شما به حالت آفلاین ادامه می دهد و چگونه می توان آنلاین کردن دوباره پرینتر کانن را انجام دهیم؟

آنلاین کردن دوباره پرینتر کانن

آفلاین بودن و آنلاین کردن دوباره پرینتر کانن

بیایید ابتدا علت آفلاین شدن پرینتر کانن شما را شناسایی کنیم و بررسی کنیم که آیا می‌توانیم آن را به راحتی برطرف کنیم. رایج ترین دلایل پرینتر کانن آفلاین موارد زیر است:

اتصال بد اینترنت

برای آنلاین کردن دوباره پرینتر کانن داشتن اتصال اینترنت بد دلیل کافی برای آفلاین شدن پرینتر کانن شما است. اگر اتصال اینترنت متناوب دارید، باید با ارائه دهنده اینترنت خود تماس بگیرید و هر زمان که چاپ می کنید بررسی کنید که آیا با چنین مشکلی مواجه هستید یا خیر.

اتصال به فرکانس وای فای اشتباه

اکثر روترهای وای فای که به خانواده ها داده می شود به دو فرکانس رادیویی – 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز مجهز هستند. اولی دامنه وسیع تری دارد در حالی که دومی سرعت اتصال بهتری دارد. مشکل آفلاین پرینتر کانن زمانی رخ می دهد که پرینتر کانن شما به یک اتصال 5 گیگاهرتز متصل باشد اما نرم افزار پرینتر کانن شما از این نوع اتصال پشتیبانی نمی کند. راه حل سریع پرینتر کانن آفلاین در اینجا اتصال به اتصال 2.4 گیگاهرتز است.

این مطلب را از دست ندهید   تفاوت پرینتر کانن محلی و شبکه

دیوارها و اتصال از راه دور

برای آنلاین کردن دوباره پرینتر کانن دیوارهای داخلی خانه شما ممکن است بر سیگنال WiFi شما که به پرینتر کانن شما می رسد تأثیر بگذارد. یا روتر وای فای شما خیلی دور است یا سیگنال ضعیفی دارد که باعث می شود هر از چند گاهی پرینتر کانن شما قطع شود. این را می توان به راحتی با نزدیک کردن آن دو به یکدیگر حل کرد. اگر این امکان پذیر نیست، ممکن است از یک توسعه دهنده WiFi استفاده کنید.

اتصال پرینتر کانن و کامپیوتر به WiFi های مختلف

این خود توضیحی است. اگر رایانه و پرینتر کانن شما به دو اتصال بی سیم مختلف متصل باشند، نمی توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

پرینتر کاننها معمولاً هنگام اتصال به یک شبکه عمومی برای حفظ حریم خصوصی شما و محافظت از مالکیت معنوی سازنده پرینتر کانن شما کار نمی کنند. ویژگی بی سیم پرینتر کانن به یک شبکه خصوصی نیاز دارد که قبل از استفاده از آن رمز عبور را می خواهد.

بررسی اولیه پرینتر کانن برای پرینتر کاننهای آفلاین

برای آنلاین کردن دوباره پرینتر کانن انجام یک بررسی اولیه پرینتر کانن اولین گامی است که به صاحبان پرینتر کانن توصیه می کنیم قبل از انجام هر مرحله عیب یابی بر روی پرینتر کانن خود انجام دهند. این مراحل فقط برای کسانی است که پرینتر کانن چند کاره دارند. پرینتر کاننهایی که می توانند اسناد را بدون وابستگی به رایانه یا تلفن کپی کنند.

برای شروع بررسی اولیه پرینتر کانن ما

  • پرینتر کانن خود را روشن کنید
  • صفحه پرینتر کانن خود را بررسی کنید، نباید هیچ مشکلی با نمایشگر یا دکمه داشته باشد.
  • اکنون، هر نوع سندی را روی شیشه اسکنر خود قرار دهید، سپس روی دکمه کپی کلیک کنید. فرقی نمی کند مشکی کپی کنید یا رنگی. شما می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.
این مطلب را از دست ندهید   نحوه ایمن کردن شبکه پرینتر کانن

اگر نه، پس مشکلی بسیار بزرگتر از مشکل آفلاین پرینتر کانن دارید.

بیشتر بدانید: چرا پرینتر Canon به وای فای وصل نمی شود؟

1/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + سه =