نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا جوهر پرینتر بعد از تاریخ انقضا کار می کند؟

برخی از پرینترهای جوهر افشان دارای مکانیزم نگهدارنده ای هستند که شما را از استفاده از کارتریج هایشان پس از سپری شدن تاریخ انقضا منصرف می کند. این کارتریج ها به دو دسته تقسیم می شوند: مواردی که رویه override دارند و می توانند مجدداً آنها را در سرویس قرار دهند و آنهایی که با انقضا نمی توانند جوان شوند. برای اینکه بفهمید جوهر شما در صورت انقضا قابل دوام است یا خیر، باید تعیین کنید که آیا می توانید پرینتر خود را تنظیم مجدد کنید.

سیاست انقضا

کارتریج های جوهر بر اساس زمانی که ضمانت آنها تمام شده یا زمانی که آنها را در سرویس قرار می دهید، تاریخ انقضا دارند. تاریخ انقضا بین یک تا دو سال پس از تاریخ ضمانت یا بین 18 تا 30 ماه پس از نصب کارتریج سقوط می کند. این سیاست سخت افزاری را برای اطمینان از کیفیت چاپ با نگه داشتن جوهر خشک و خشک در دستگاه های خود اجرا کرد. اگرچه برخی از پرینترهای به شما امکان می دهند مدت انقضا را نادیده بگیرید، اما به صراحت از خدمات گارانتی برای مشکلات ناشی از استفاده از جوهر قدیمی جلوگیری می کند.

هشدارها

برخی از پرینترهای با اخطار نمایش داده شده در صفحه جلوی دستگاه، سیگنال انقضا قریب الوقوع کارتریج جوهر را نشان می دهند. اگر پیام “[name name] CART NEAR EXPIRY” را روی صفحه مشاهده کردید، در آینده نزدیک مشخص نشده قصد جایگزینی یا تنظیم مجدد جوهر مرجع را دارید. همه پرینترهای این سطح از هشدار قبل از انقضا را ارائه نمی دهند، زیرا بعضی از آنها فقط وضعیت انقضا را پس از گذشت تاریخ سیگنال می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه پرینتر Canon خود را بازنشانی کنیم؟

بررسی وضعیت جوهر

برخی از پرینترهای می توانند یک چاپ خودآزمایی تولید کنند که اطلاعات تشخیصی در مورد سخت افزار و مواد مصرفی آن را فراهم می کند، که با فشار دادن و نگه داشتن یک دکمه صفحه جلویی ایجاد می شود. در بخش “وضعیت کارتریج جوهر” این برگه، شماره قطعه و تاریخ انقضا هر کارتریج را پیدا می کنید، که براساس رنگ لیست شده است، با نمودارهای میله ای که میزان جوهر تخمینی را نشان می دهد. اگر پرینتر شما از طریق رابط شبکه متصل شود، می توانید صفحه خودآزمایی آن را از طریق مرورگر وب با وارد کردن “http: //” و سپس آدرس IP دستگاه چاپ کنید، که می توانید با فشار دادن “بی سیم” یا “شبکه” آن را بدست آورید. دکمه روی پانل جلوی دستگاه.

بازنشانی

اگر پرینتر شما در دسته محصولات سخت افزاری با کارتریج های جوهر منقضی شده که قابل بازنشانی هستند، می توانید تنظیم مجدد را با چند فشار کلید در صفحه کنترل دستگاه انجام دهید. برای تنظیم مجدد کارتریج باید منتظر بمانید تا تاریخ انقضا برسد، اما وقتی منقضی می شود، حداقل سه چراغ نشانگر چشمک زن را مشاهده می کنید. چراغ های Power و Resume برای نشان دادن مشکل انقضا چشمک می زنند و چراغ کارتریجی برای شناسایی رنگ جوهر مورد نظر چشمک می زند. برای لغو انقضا، دکمه “Resume” را سه بار فشار دهید در حالی که دکمه “Power” را فشار داده و نگه دارید. پس از اتمام این روش، چراغ ها خاموش می شوند و کارتریج به چاپ خود ادامه می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   همه چیز راجع به کارتریج و مشکلات رایج آن
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پانزده =