نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه ی نگهداری پرینتر و افزایش عمر

پرینتر (های) شما نقش مهمی در دفتر کار و یا مشاغل مستقر در خانه شما ایفا می کند. چاپ در شرکت های شخص ثالث می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد و بسیار وقت گیر باشد. این یک دردسر برای نگهداری پرینتر است که شما مرتباً از آن استفاده نمی کنید اما می تواند از “خرابی” پرینتر در صورت نیاز فوری برای چاپ جلوگیری کند!

  1. مرتباً از پرینتر خود استفاده کنید

اگر به طور منظم از پرینتر خود استفاده نمی کنید، کارتریج جوهر می تواند خشک شود و موانع مختلفی را برای تجارت یا دفتر مستقر در منزل شما ایجاد کند. اگر نیازی به چاپ مکرر ندارید، استفاده از پرینتر لیزری را در نظر بگیرید. پرینترهای لیزری از گرما برای جوشاندن پودر روی کاغذ استفاده می کنند و این بدان معناست که پودر کارتریج نمی تواند خشک شود.

  1. از خراب شدن پرینتر جلوگیری کرده و سر پرینتر خود را تمیز کنید

چاپ با استاندارد بالا یک قسمت اساسی از یک کسب و کار موفق است به همین دلیل حفظ عملکرد پرینتر مهم است. اگر مراقبت درستی از آن نداشته باشید، به خصوص هنگام استفاده از پرینتر جوهر افشان، هر دستگاهی که مهم نیست کدام مدل است، می تواند خراب شود.

  1. هنگام تعویض کارتریج خود احتیاط کنید

این اتفاق می افتد که شما برای چاپ سند عجله دارید و باید کارتریج های خود را تعویض کنید، بنابراین فقط آنها را مجبور به پرینتر خود می کنید! هنگام تعویض کارتریج باید احتیاط کرد. قسمت پایین کارتریج را لمس نکنید زیرا ممکن است کیفیت چاپ های شما را خراب کند. اگر پرینتر برای شما جدید است، قبل از تعویض کارتریج، دستورالعمل ها را با دقت بخوانید و دفترچه راهنما را با خیال راحت نگه دارید.

  1. پرینتر خود را تمیز و بدون گرد و غبار نگه دارید

هر چند وقت یکبار گرد و غبار پرینتر خود را خاموش کنید. گرد و غبار و خاک می توانند به راحتی وارد قسمتهای کوچکتر پرینتر شما شوند. با استفاده از یک پارچه نرم تمیز یا با استفاده از محلول تمیز کننده الکلی ملایم، پرینتر خود را گردگیری کنید. اگر به طور مرتب از پرینتر خود استفاده نمی کنید، برای جلوگیری از وارد شدن گرد و غبار و آلودگی به داخل آن، آنرا با شبکه گرد و غبار بپوشانید.

  1. از جدیدترین نرم افزار و درایورها استفاده کنید

بروزرسانی به جدیدترین نرم افزار و درایورها از آنچه فکر می کنید مهمتر است. با نصب جدیدترین درایورهای سازندگان، به روز باشید. این به شما کمک می کند پرینتر خود را در شرایط کار خوبی نگه دارید. مطمئن نیستید آخرین درایورها را از کجا پیدا کنید؟ نگاهی به وب سایت تولید کنندگان بیندازید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض درام کپی کنون
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 1 =