نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هر وقت جوهر رنگی پرینتر کانن شما تمام شد، ممکن است به این فکر کنید که آیا می توانید از آن برای چاپ اسناد استفاده کنید یا خیر. بنابراین، چه خبر بهتری در اینجا وجود دارد، اینکه دانستن نحوه چاپ تنها با جوهر سیاه در پرینتر Canon گزینه مناسبی است؟ در اینجا ما مراحل را به تفصیل شرح داده‌ایم تا به شما در درک همه چیز در مورد نحوه چاپ جوهر سیاه پرینتر Canon کمک کنید.

نحوه چاپ جوهر سیاه پرینتر Canon

نحوه چاپ جوهر سیاه پرینتر Canon (ویندوز)

برای نحوه چاپ جوهر سیاه پرینتر Canon هر زمان که فقط با استفاده از جوهر سیاه چاپ می کنید، پرینتر شما شروع به استفاده از روشی می کند که به نام فقط جوهر سیاه شناخته می شود. این فرآیند از کارتریج جوهر سیاه برای چاپ اسناد استفاده می کند و کارتریج با استفاده از حالت چاپ فقط برای جوهر سیاه شروع به چاپ اسناد می کند. این حالت عمدتاً برای استفاده از مقادیر کمتر جوهر در مقایسه با حالت عمومی چاپ طراحی شده است.

مرحله 1.

روی CTRL+P فشار دهید تا پنجره بازشوی گزینه چاپ از هر برنامه ای که استفاده می کنید باز شود.

مرحله 2.

چندین دکمه و حتی لینک وجود دارد که می توانید روی آنها کلیک کنید. حتی ممکن است ویژگی های پرینتر را پیدا کنید، به تنظیمات پیشرفته و سپس تنظیمات بیشتر بروید. روی هر یک از این دکمه ها یا پیوندهای انتخاب مرحله دیگر کلیک کنید.

مرحله 3.

اگر روی More Settings قرار گرفتید، اگر قبلاً روی آن کلیک کرده بودید، سپس با استفاده از کادر محاوره‌ای سیستم، Print را فشار دهید و پنجره بعدی را بزنید.

این مطلب را از دست ندهید   علت اصلی چاپ نکردن پرینتر

مرحله 4.

پس از اینکه در این پاپ آپ قرار گرفتید، دکمه ترجیح را انتخاب کنید.

مرحله 5.

از اینجا باید روی دکمه Advanced options کلیک کنید.

مرحله 6.

از آنجا، اگر می‌خواهید از حالت ذخیره جوهر استفاده کنید، از فهرست منوی کشویی حالت چاپ رنگی، گزینه Grayscale را انتخاب کنید، یا اگر جوهر در کارتریج مشکی‌تان باقی مانده است و علاقه به چاپ در رنگ تیره‌تر دارید، می‌توانید از حالت تک رنگ استفاده کنید.

مرحله 7.

در پنجره یکسان، کیفیت خروجی را بررسی کرده و گزینه عادی را انتخاب کنید. اگر می خواهید در جوهر صرفه جویی کنید، می توانید شروع به تهیه پیش نویس کنید.

چاپ فقط با جوهر سیاه (Mac)

  • منوی پرینتر خود را انتخاب کنید و دکمه Command و P را از صفحه کلید خود فشار دهید.
  • پرینتر خود را انتخاب کنید
  • منوی نمایش جزئیات را برای تغییر تنظیمات پرینتر به B&W انتخاب کنید و شروع به چاپ کنید.

نحوه چاپ جوهر سیاه پرینتر Canon و تنظیمات با Color Only

برای نحوه چاپ جوهر سیاه پرینتر Canon هر مدل پرینتر شامل گزینه ای در منوی تنظیمات نیست. با این حال، ارزش بررسی آن را دارد. اگر کارتریج جوهر مشکی شما خالی است و فقط می خواهید چاپ را با کارتریج های رنگی شروع کنید، بررسی کنید که آیا تنظیمات چاپ گزینه ای برای حالت فقط رنگ دارد یا خیر.

چاپ با کارتریج خالی

برای نحوه چاپ جوهر سیاه پرینتر چاپ طولانی مدت با کارتریج خالی می تواند منجر به مشکلات اساسی شود که می تواند بسیار گران باشد. در صورتی که پرینتر شما از یک (1) کارتریج سه رنگ (3) کارتریج جوهر سه رنگ (فیروزه ای، سرخابی و زرد) استفاده کند، خطرات ناشی از گرم شدن بیش از حد هد چاپ، شلوغی هد چاپ و کیفیت چاپ پایین وجود دارد.

این مطلب را از دست ندهید   رفع رایج ترین مشکلات پرینتر کانن

بیشتر بدانید: مراحل عیب یابی مربوط به عملکرد صحیح پرینتر کانن چیست؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 19 =