نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعویض کارتریج های جوهر بخشی معمولی از تعمیر و نگهداری پرینتر کانن است، و ممکن است متوجه شوید که اگر پرینتر کانن Canon در دفتر شما به طور منظم از آن استفاده می کند، باید این کار را مرتب انجام دهید. پرینتر کانن Canon شما دارای یک درب دسترسی در بالا یا جلوی دستگاه است که به شما امکان می دهد وضعیت کارتریج های جوهر نصب شده را بردارید یا بررسی کنید. هنگامی که کیفیت چاپ به دلیل رنگ‌های محو یا از دست رفته کاهش می‌یابد، درب دسترسی پرینتر کانن را باز کنید و کارتریج جوهر خالی را جایگزین کنید تا خروجی پرینتر کانن به کیفیت عادی خود بازگردد. در این مقاله به بررسی نحوه قرار دادن کارتریج جوهر پرینتر خواهیم پرداخت.

نحوه قرار دادن کارتریج جوهر پرینتر

نحوه قرار دادن کارتریج جوهر پرینتر و باز کردن پرینتر

برای نحوه قرار دادن کارتریج جوهر پرینتر درب دسترسی پرینتر کانن Canon خود را پیدا کرده و باز کنید. در بیشتر موارد، با قرار دادن دست خود در زیر پانل بالای پرینتر کانن و بلند کردن آن، می توانید به کارتریج های جوهر پرینتر کانن دسترسی پیدا کنید. اگر پرینتر کانن شما دارای اسکنر داخلی است، بازوی پلاستیکی را در قسمت زیرین تخت اسکنر پیدا کرده و پایین بیاورید تا پانل در جای خود قفل شود. برخی از مدل‌های پرینتر کانن Canon، مانند PIXMA PRO-1، درهای دسترسی بالایی ندارند. در این حالت، به دنبال پانل های دسترسی در سمت چپ و راست سینی کاغذ بگردید، سپس آنها را به سمت جلو بکشید تا باز شوند.

با بررسی چراغ‌های وضعیتی که پس از باز کردن درب دسترسی قابل مشاهده می‌شوند، کارتریج خالی را پیدا کنید. هنگامی که کارتریج خالی است، چراغ وضعیت یک کارتریج چشمک می زند یا خاموش می شود.

این مطلب را از دست ندهید   رفع رایج ترین مشکلات پرینتر کانن

خالی کردن کارتریج

زبانه را در بالا یا جلوی کارتریج خالی فشار دهید تا از شکاف آن خارج شود. کارتریج را از پرینتر کانن کانن بلند کرده یا بیرون بکشید.

در نحوه قرار دادن کارتریج جوهر پرینتر، کارتریج جوهر جایگزین را از جعبه آن خارج کنید، اما هنوز بسته بندی داخلی را باز نکنید. بسته بندی را برای دستورالعمل هایی که به شما دستور می دهد قبل از باز کردن کارتریج را تکان دهید، بررسی کنید. اگر نیاز به تکان دادن کارتریج دارید، آن را موازی با زمین نگه دارید و چندین بار با یک حرکت آرام از پهلو به پهلو تکان دهید. باید کارتریج‌های جوهر Canon PIXMA PRO-1 را قبل از باز کردن تکان دهید، اما اکثر کارتریج‌های جوهر Canon این نیاز را ندارند.

وارد کردن کارتریج جدید

در نحوه قرار دادن کارتریج جوهر پرینتر ، کارتریج جوهر را از بسته بندی آن خارج کنید. نواری را که نقاط تماس فلزی را می پوشاند جدا کنید و در صورت وجود درپوش پلاستیکی را بچرخانید.

کارتریج را به داخل شکاف خالی فشار دهید تا کنتاکت های فلزی به سمت داخل شکاف و زبانه رهاسازی به سمت شما باشد. وقتی به درستی نصب شود، کارتریج در جای خود می‌چسبد و چراغ وضعیت نزدیک روشن می‌شود.

درب دسترسی پرینتر کانن را ببندید و قبل از اقدام به چاپ منتظر بمانید تا چراغ نشانگر پرینتر کانن ثابت شود.

بیشتر بدانید: بررسی پرینتر Canon

1/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پنج =