نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پرینترهای کانن معمولاً دارای نشانگرهای داخلی هستند تا سطح جوهر موجود در کارتریج ها را درک کنند و عملکرد دستگاه را در زمانی که سطح جوهر به سطح نامطمئن می رسد محدود می کنند. در شرایط خاص، هنگام تعویض کارتریج، پرینتر Canon شما ممکن است بازنشانی مناسبی نداشته باشد. این معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که کارتریج پرینتر را دوباره پر می‌کنید، به جای اینکه کارتریج خالی را با کارتریج جدید جایگزین کنید. در صورتی که پرینتر شما هنگام نصب کارتریج ریست نشود، می توانید بدون هیچ زحمتی این کار را انجام دهید. ممکن است مشکلاتی در رابطه با پرینتر کانن داشته باشید که ممکن است هر چیزی شما را آزار دهد. حتی اگر می‌توانید با تیم متخصص پشتیبانی کانن در تماس باشید، زیرا آنها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید تمام سؤالات خود را در کوتاه‌مدت مرتب کنید یا می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر موارد زیر را بررسی کنید:

چگونه پرینتر Canon TS3122 را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنیم؟

منوی پرینتر کانن به شما امکان دسترسی به گزینه های بازنشانی کارخانه ای را می دهد. با استفاده از این گزینه می توانید تمامی تنظیمات را به شرایط کارخانه برگردانید. برای جزئیات بیشتر به موارد زیر نگاه کنید:

کارتریج جوهر را بازنشانی کنید

برای اطلاع از نحوه تنظیم مجدد کارتریج جوهر پرینتر کانن TS3122 به خواندن ادامه دهید. وقتی کارتریج جوهر را جا دادید، پرینتر قبل از اینکه به شما اجازه حرکت بیشتر بدهد، شما را برای تنظیم مجدد کارتریج راهنمایی می کند. شما باید دستورات منو را برای فرآیند تنظیم مجدد انجام دهید و یک برگه را به عنوان نمونه چاپ کنید. به طور کلی، یک کارتریج جوهر پر شده مجدد مشکلی را برای پرینترها ایجاد می کند، اما خوشبختانه راه های مختلفی برای رفع آن وجود دارد. هنگامی که به پاسخ نحوه تنظیم مجدد پرینتر کانن TS3122 نیاز دارید، باید از ارائه دهنده خود بخواهید که از فناوری BCH برای تنظیم مجدد کارتریج جوهر پرینتر استفاده کند.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض درام کپی کنون

پرینترهای Canon خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید

بازنشانی پرینتر Canon به تنظیمات کارخانه پیش‌فرض، دستگاه را با پاک کردن تمام تنظیمات و شرایط قبلی به حالت اولیه خود باز می‌گرداند. همچنین لازم است پرینتر Canon خود را به شبکه متصل کنید و کل فرآیند راه اندازی را دوباره تنظیم کنید. حتی اگر بهترین راه برای خلاص شدن از شر پیام های خطا و مشکلات است، می توانید برای بازنشانی کارخانه ای موارد زیر را انجام دهید:

  • پرینتر Canon خود را روشن کنید و به منوی اصلی بروید
  • اکنون، برای رفتن به گزینه های منوی تنظیمات، به فلش های جهت دار دسترسی داشته باشید
  • به “تنظیمات دستگاه” بروید و سپس روی دکمه “OK” کلیک کنید
  • در نهایت، گزینه “RESET SETTINGS” را انتخاب کنید و سپس برای شروع فرآیند OK را انتخاب کنید

کارتریج جوهر پرینتر Canon TS3122 خود را بازنشانی کنید

وقتی کارتریج جوهر را دوباره پر می کنید یا دوباره روی پرینتر خود نصب می کنید، ممکن است با مشکلات بازنشانی مواجه شوید. اما راه های بی شماری برای حل این مشکل وجود دارد – رایج ترین روش مطابق با فناوری BCH است. برای تنظیم مجدد دستگاه به تنهایی، می توانید مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید:

  • پرینتر خود را خاموش کنید
  • با فشار دادن همزمان دکمه STOP، دکمه “POWER” را فشار دهید
  • حالا دکمه STOP را برای چند ثانیه رها کنید
  • دکمه POWER و دکمه STOP را با هم دو بار فشار دهید
  • پس از 20 تا 30 ثانیه، پرینتر شما O را روی صفحه نمایش نشان می دهد
  • قبل از دو بار کلیک بر روی دکمه POWER، 4 بار دکمه STOP را فشار دهید
  • دوباره دکمه POWER را بزنید تا دستگاه خاموش شود. با این کار فرآیند RESET به پایان می رسد
  • با آزاد کردن کابل برق و USB دستگاه، کارتریج جوهر خود را بازنشانی کنید
  • حال با فشردن دکمه POWER درب کارتریج جوهر را باز کرده و یک بار دیگر کابل را با دکمه POWER وصل کنید.
  • در آخر درب کارتریج را ببندید و دکمه پاور را بگذارید
این مطلب را از دست ندهید   تاریخچه کانن

مقالات مرتبط:

تنظیم خطای درایور پرینتر Canon

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − چهار =