نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

همه سازمان ها در هر دفتری پرینتر کانن رومیزی ندارند. بسته به راه‌اندازی شرکت شما یا اگر از راه دور کار می‌کنید، ممکن است یک پرینتر کانن چند منظوره داشته باشید که همه اسناد در آن ارسال می‌شوند. اگرچه این می تواند هزینه های مواد مصرفی را کاهش دهد، اما معایبی نیز دارد. چاپ اطلاعات محرمانه بر روی یک پرینتر کانن مشترک در یک مکان عمومی یا دفتر بزرگ می تواند خطرناک باشد، اما چندین فناوری می توانند به از بین بردن بیشتر این خطر کمک کنند. در این مقاله نحوه ایمن کردن شبکه پرینتر قرار داده شده است.

ایمن کردن شبکه پرینتر

پنج تهدید اصلی و نحوه ایمن کردن شبکه پرینتر

  • دزدی اسناد یا جاسوسی ساده
  • تغییرات غیرمجاز در تنظیمات – به اشتباه یا عمدی
  • کپی های ذخیره شده در حافظه داخلی
  • شنود ترافیک پرینتر کانن شبکه برای ضبط اسنادی که از رایانه خود ارسال کرده اید
  • هک پرینتر کانن در شبکه یا اینترنت، که مخصوصاً در مدل‌های قدیمی‌تر که دارای رمز عبور نیستند، می‌تواند آسان باشد.

بهترین روش برای نحوه ایمن کردن شبکه پرینتر

  1. ایمن سازی فیزیکی پرینتر کانن شبکه دسترسی فیزیکی ساده‌ترین راه برای هک کردن اکثر دستگاه‌ها است، بنابراین اولین خط دفاعی شما در محافظت از پرینتر کانن شبکه‌تان دور نگه داشتن آن از دسترس افراد غیرمجاز است. دفاع بعدی فعال کردن تنظیمات مجوز پرینتر کانن و نیاز به نام کاربری و رمز عبور برای استفاده است. اگر از شر یک پرینتر کانن قدیمی خلاص می شوید، همیشه آن را به صورت فیزیکی از هر گونه اطلاعاتی که در هارد دیسک داخلی آن نگهداری می شود پاک کنید.
  2. ایمن سازی دیجیتالی پرینتر کانن شبکه برای محافظت در برابر رهگیری دیجیتالی پیام های خود در هنگام ارسال کارهای چاپی یا دسترسی به کنترل پنل، همیشه باید از یک اتصال رمزگذاری شده استفاده کنید. علاوه بر این، از باز کردن رابط مدیریت خود به اینترنت برای جلوگیری از ورود هکرها از راه دور به رایانه خود اجتناب کنید. نیاز به اتصال شبکه
  3. به روز رسانی پرینتر کانن شبکه شما اغلب شرکت‌های پرینتر کانن به‌روزرسانی‌هایی را برای سفت‌افزار و درایورها منتشر می‌کنند تا ویژگی‌های جدید اضافه کنند و در برابر سوء استفاده‌ها ایمن شوند. با به‌روزرسانی نکردن پرینتر کانن خود، آسیب‌پذیری‌های امنیتی را باز می‌گذارید. اجازه ندهید دستگاه شما بعدی باشد که هک می شود.
این مطلب را از دست ندهید   علت چاپ ضعیف پرینتر Canon

علت افزایش امنیت

هر کسی که مسئول نظارت بر پرینتر کاننها، اسکنرها یا دستگاه های فکس است، باید توجه داشته باشد که چگونه سازمان آنها می تواند کنترل های امنیتی خود را افزایش دهد. وقتی زمان خرید پرینتر کاننهای جدید فرا می رسد، ویژگی های امنیتی موجود در دستگاه ها را بررسی کنید. با افزایش تمرکز بر امنیت، یافتن فروشندگانی که می توانند به شما در شناسایی بهترین پرینتر کانن برای کسب و کارتان کمک کنند، آسان است. بهتر است یک برنامه داشته باشید تا اینکه پس از یک رخنه امنیتی از آن پشیمان شوید.

بیشتر بدانید: چگونه عیب یابی پرینتر Canon خود را اغاز کنیم؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 1 =