نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه تایمرهای Ink را غیرفعال کنیم

برخی از پرینترهای جوهر افشان از کارتریج هایی استفاده می کنند که 12 یا 24 ماه پس از پایان ضمانت آنها یا 18 یا 30 ماه پس از نصب در پرینتر منقضی می شوند. برخی از این پرینترها تا زمانی که کارتریج منقضی شده را تعویض نکنید، از چاپ خودداری می کنند. مدل های دیگر یک روش لغو دارند که می توانید برای ادامه چاپ با کارتریج جوهر منقضی شده از آن استفاده کنید. در ازای آسیب دیدن پرینتر شما در اثر جوهر منقضی شده خدمات گارانتی را ارائه نمی دهد و هشدار می دهد که جوهر قدیمی و کارتریج های خشک می توانند به پرینتر آسیب برسانند. با توجه به این هشدارها و بودجه شما، غلبه بر تایمر یک روش ساده و سرراست است.

مرحله 1

چراغ های نشانگر پرینتر را مشاهده کنید. اگر دو چراغ چشمک زن روی صفحه کنترل مشاهده کردید – چراغ های “Power” و “Resume” – و حداقل یک چراغ کارتریج چشمک می زند، این نشان دهنده یک کارتریج منقضی شده است. و باید به مرحله ی بعدی بروید.

مرحله 2

دکمه “پاور” را فشار دهید و نگه دارید در حالی که دکمه “ازسرگیری” را سه بار فشار می دهید. چراغ Resume چشمک می زند و چراغ کارتریج خاموش می شود.

مرحله 3

چاپ را ادامه دهید تا جوهر کارتریج شما تمام شود. چاپهای خود را از نزدیک کنترل کنید و اگر کیفیت خروجی شما آسیب دید، کارتریج را با کارتریج جدید جایگزین کنید.

هشدارها

پس از نصب کارتریج در پرینتر، بیش از چند دقیقه آن را جدا نکنید در حالی که هنوز حاوی جوهر است. در صورت نصب مجدد پرینتر، کارتریج در معرض آن خشک شده و ممکن است به آن آسیب برساند.

این مطلب را از دست ندهید   فیوزینگ پرینتر کانن

نکات

تاریخ چاپ شده روی کارتریج شما نشان دهنده پایان دوره ضمانت آن است، نه تاریخ انقضای آن ها.

یک گزارش نگه دارید که تاریخ نصب کارتریج و تاریخ انقضا ضمانت را برای هر کارتریجی که در پرینتر خود استفاده می کنید دنبال می کند.

اگر از فروشگاه های لوازم اداری محلی جوهر با نام تجاری خریداری می کنید، تاریخ گارانتی جعبه ها را بررسی کرده و جدیدترین موارد موجود را انتخاب کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =