نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه عیب یابی تراشه کارتریج جوهر Canon

تراشه های کارتریج جوهر در محصولات کانن اهداف مختلفی دارند. این موارد شامل جلوگیری از نصب کارتریج های جوهر شخص ثالث در پرینترهای Canon و شناسایی خطاها و پخش مجدد پیام های خطا به صفحه پرینتر است. بیشتر مشکلات کارتریج جوهر از اشتباهات کاربر مانند نصب نامناسب ناشی می شود. با مشاهده و درک پیام های خطایی که در صفحه پرینتر نشان داده می شوند، می توانید تراشه کارتریج جوهر Canon خود را عیب یابی کنید.

مرحله 1

کارتریج جوهر Canon را از پرینتر خود خارج کنید. پرینتر را خاموش کرده و سیم برق آن را از پریز برق جدا کنید. چند ثانیه صبر کنید، سپس پرینتر را به برق متصل کرده و آن را روشن کنید.

مرحله 2

کارتریج جوهر را در پرینتر خود نصب کنید. دو دقیقه صبر کنید تا کارتریج شارژ و اولیه شود.

مرحله 3

صفحه پرینتر را از نظر کد خطای E5 بررسی کنید. این کد خطا در پرینتر Canon به این معنی است که کارتریج جوهر به درستی نصب نشده است. برای پاک کردن این خطا، مراحل قبلی را تکرار کرده و کارتریج را به درستی نصب کنید، مطمئن شوید که برچسب روی کارتریج رو به بالا است.

مرحله 4

اگر کارتریج جوهر را به درستی نصب کرده اید و نمی توانید چاپ کنید، صفحه پرینتر را برای کد E8 بررسی کنید. کد E8 نشان می دهد جاذب جوهر زباله صفحه پر است. برای پاک کردن خطای E8، درب محافظ پرینتر را باز کنید تا زمانی که سر چاپ تماماً به سمت چپ حرکت کند. پرینتر را خاموش کرده و آن را از منبع تغذیه جدا کنید. با فشار دادن دو گیره نگهدارنده در کناره ها، کارتریج جوهر و درپوش محافظ پرینتر را بردارید. با استفاده از یک موچین، نوارهای نمدی را از جاذب جوهر ضایعات صفحه بردارید. این سینی در زیر نگهدارنده کارتریج جوهر قرار دارد. لنت ها را در آب گرم بشویید و با حوله های کاغذی خشک کنید. اجازه دهید لنت ها در هوا خشک شوند و سپس مراحل جداسازی قطعات را به صورت معکوس تکرار کنید تا دوباره نصب شوند.

این مطلب را از دست ندهید   بازیافت پرینترهای قدیمی

مرحله 5

نمایشگر پرینتر را برای کد E4 بررسی کنید. این کد به این معنی است که کارتریج فاقد جوهر است و باید تعویض شود.

مرحله 6

صفحه پرینتر را از نظر کد خطا E6502 بررسی کنید. این خطا نشان دهنده یک خطای موقعیت مخزن جوهر است. برای پاک کردن خطا، اطمینان حاصل کنید که کارتریج جوهر خود را به درستی در ترازوی خود قرار داده است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 10 =