نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فناوری چیز شگفت انگیزی است که می تواند بهره وری و کیفیت زندگی ما را تا حد زیادی افزایش دهد. با این حال، زمانی که آن فناوری کار نمی کند یا خراب می شود، کاملاً ناامید کننده است. خوشبختانه، عیب‌یابی رفع رایج ترین مشکلات پرینتر کانن با کمی دانش بیشتر آسان است.

رفع رایج ترین مشکلات پرینتر کانن

رفع رایج ترین مشکلات پرینتر کانن و چسب کاغذ

گیر کردن کاغذ شاید منفورترین مشکل پرینتر کانن باشد. در حالی که واکنش زانویی شما ممکن است پاره کردن کاغذ باشد که هم با ناامیدی و هم در تلاش برای پاک کردن بلوک است، توصیه می کنیم کمی صبر داشته باشید. پاره کردن کاغذ فقط می تواند مشکل را بدتر کند یا به بخشی از پرینتر کانن آسیب برساند. هنگام برداشتن کاغذ توصیه می کنیم به بخش عیب یابی دفترچه راهنمای پرینتر کاننها مراجعه کنید. شایع ترین علت گیر کردن کاغذ، ناهمترازی کاغذ است. مطمئن شوید که وقتی کاغذ را در سینی قرار می‌دهید، آن را مربع می‌کنید و از نوع و کیفیت کاغذ مناسب برای پرینتر کانن خود استفاده می‌کنید.

کیفیت چاپ ضعیف

برای رفع رایج ترین مشکلات پرینتر کانن وقتی صحبت از لک، نوع محو و کیفیت پایین تصویر می شود، ممکن است چند مشکل وجود داشته باشد. گاهی اوقات این مشکلات مربوط به تنظیمات چاپی است که انتخاب کرده اید. ابتدا بررسی کنید که رسانه صحیح انتخاب شده و کاغذ موجود در سینی با نوع انتخاب شده در درایور چاپ مطابقت داشته باشد. اگر با این کار مشکل حل نشد، می‌توانید به کارتریج‌های جوهر نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید که هیچ آسیبی به کارتریج یا مشکلی وجود ندارد. اگر مشکل لک است، سعی کنید چندین برگه را به صورت سیاه و سفید چاپ کنید، که باید این کار را انجام دهد.

این مطلب را از دست ندهید   علت چاپ صفحات خالی پرینتر کانن

رفع رایج ترین مشکلات پرینتر کانن  و Nothing is Printing

 اگر در مقابل پرینتر کاننی ایستاده‌اید که اسناد شما را بیرون نمی‌ریزد، فرآیند عیب‌یابی را از کجا شروع کنید؟ ابتدا، اگر چندین پرینتر کانن شناخته شده دارید، مطمئن شوید که پرینتر کانن مناسب را برای کار انتخاب کرده اید. دوم، مطمئن شوید که پرینتر کانن شما همچنان به شبکه WiFi، USB یا اتصال اترنت صحیح متصل است. یک سینی کاغذ خالی نیز اغلب مشکل ساز است. اگر هیچ یک از اینها مشکل را حل نکرد، سعی کنید پرینتر کانن را خاموش کنید، چند دقیقه صبر کنید و سپس دوباره آن را روشن کنید. در نهایت، اگر پرینتر کانن شما هنوز کار نمی کند، ممکن است مشکل از یک درایور خراب باشد که باید دوباره روی رایانه شما نصب شود.

طولانی شدن اتصال به WiFi

رفع رایج ترین مشکلات پرینتر کانن حقیقت موضوع این است که در حالی که چاپ وای فای اغلب راحت تر است، می تواند کندتر باشد و مشکلات بیشتری ایجاد کند. کارهای چاپ آهسته در اتصال WiFi به سادگی می تواند مشکلی در قرار دادن پرینتر کانن باشد. مطمئن شوید که روتر وای فای شما به پرینتر کانن شما نزدیک است و اجسام بزرگی مانع اتصال شما نمی شوند و این باید به افزایش توان و عملکرد کمک کند. گاهی اوقات سرعت و عملکرد پرینتر کانن تحت تأثیر میزان ترافیک شبکه است. در صورت امکان، کانال روتر بی سیم خود را به صورت دستی تغییر دهید.

بیشتر بدانید: نحوه بازنشانی پرینتر Canon TS3122

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 17 =