نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه رفع اشکال در سیستم پرینتر

پیام خطای ” printer Ink System Failure” مربوط به کارتریج های جوهر است و این یک خطای رایج در پرینترهای است که دارای صفحه کنترل صفحه لمسی هستند. دلایل مختلفی می تواند باعث این اتفاق شود و برخی از دلایل شایع در زیر ذکر شده است:

کارتریج جوهر استفاده شده سازگار نیست

کارتریج های جوهر برای برخی از مدل های پرینتر در نظر گرفته شده اند و بنابراین قبل از نصب مطمئن شوید که با پرینتر شما سازگار هستند. استفاده از کارتریج جوهر مارک تجاری دیگر یا حتی شماره کارتریج جوهر دیگری ممکن است با مدل پرینتر شما کار نکند و مشکلاتی را ایجاد کند. در صورت خالی بودن کارتریج های خود، برای انتخاب کارتریج های جوهر سازگار، با راهنمای کاربر دنبال کنید.

عدم نخواندن کارتریج توسط پرینتر

مسئله دیگر این است که پرینتر نمی تواند کارتریج تازه نصب شده را بخواند. این امر معمولاً هنگامی اتفاق می افتد که پیشخوان تنظیم مجدد نشود یا کارتریج جوهر به درستی تنظیم نشده باشد. برای رفع این مشکل، کارتریج جوهر را در داخل پرینتر برداشته و دوباره نصب کنید. سپس پرینتر را روشن کنید و بگذارید برای مدتی در حالت آماده به کار باشد. وقتی روشن است، سیم برق را از پرینتر جدا کنید و سپس آن را از پریز برق جدا کنید. قبل از اتصال مجدد آن چند دقیقه صبر کنید. سپس پرینتر را دوباره روشن کرده و بگذارید قبل از آزمایش مجدد بیکار و بی صدا بماند.

سطح جوهر بسیار کم:

یک کارتریج خالی یا سطح جوهر بسیار پایین نیز می تواند دلیل نمایش پیام خطا باشد، بنابراین سطح جوهر را بررسی کنید. سعی کنید از پیشخوان جدید و کارتریج استفاده کنید. برای تنظیم مجدد شمارنده، برق را خاموش کرده و پرینتر را از برق جدا کنید. سپس # و سپس 9 دکمه را فشار دهید و آنها را به مدت 30 ثانیه با هم نگه دارید. سپس پرینتر را دوباره به برق متصل کرده و در حالی که هنوز دکمه ها را نگه دارید روشن کنید. قبل از رها کردن دکمه ها 30 ثانیه صبر کنید و دکمه روشن / خاموش را فشار دهید تا خطا همچنان وجود داشته باشد.

این مطلب را از دست ندهید   ریست پرینتر

دریچه کارتریج جوهر خشک یا مسدود شده:

سر نازل خشک شده می تواند از خواندن کارتریج جوهر توسط پرینتر جلوگیری کند. برای تمیز کردن آنها باید از پارچه ای بدون پرز استفاده شود. شکاف کارتریج را پاک کرده و هرگونه جوهر خشک یا گرد و غبار را از بین ببرید. سعی کنید هیچ سیم کشی داخل آن را لمس نکنید. سپس کارتریج را دوباره نصب کرده و بررسی کنید که آیا خطا هنوز نمایش داده نمی شود یا خیر.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هفت =