نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات پرینتر رایج است و کاربران روزانه با آن مواجه می شوند. کاربران می توانند به تنهایی مشکلات را ریشه کن کنند، اگر این مشکلات فنی پیچیده ای را شامل نشود. با این حال، در مورد اشکالات فنی مانند پرینتر بی سیم کنون که متصل است اما چاپ نمی شود، همیشه توصیه می شود برای مشکلات چاپ با متخصص کنون صحبت کنید.

چرا پرینتر کنون من متصل است اما چاپ نمی شود؟

کاربران ممکن است با مشکلات و خطاها در پرینتر خود مواجه شوند و ممکن است در چاپ صفحات با استفاده از پرینتر کنون با مشکل مواجه شوند. ممکن است مواردی وجود داشته باشد که کاربران بتوانند با پرینتر کنون متصل به وای فای روبرو شوند اما چاپ نکنند. کاربران می توانند با دانستن علت اصلی مشکل، خطاها را برطرف کنند. در زیر یک راهنمای گام به گام برای رفع مشکلات چاپ با استفاده از پرینتر Canon ذکر شده است.

مراحل رفع مشکلات پرینتر Canon متصل اما چاپ نشده است

  • بررسی کنید که آیا دستگاه شما به برق وصل است یا روشن. اگر منبع تغذیه معیوب باشد، مطمئناً کاربران با چاپ با پرینتر مشکل خواهند داشت.
  • نرم افزار شبکه محصول نیز ممکن است مقصر باشد. برای رد این مشکلات، کاربران باید برخی از بررسی ها را روی پرینتر کنون خود انجام دهند و به دنبال خطاهای احتمالی نرم افزار شبکه باشند. کاربران می توانند راه حل های مناسب را در سند صادر شده برای دستگاه در زمان خرید بیابند.
  • کاربران باید وضعیت شبکه را بررسی کنند و برای انجام این کار، کاربران باید از برگه وضعیت شبکه پرینت بگیرند تا از درستی یا نبودن تنظیمات شبکه رد کنند. اگر وضعیت شبکه قطع شد، کاربران باید اتصالات کابل را بررسی کنند و باید تنظیمات را با خاموش و روشن کردن پرینتر عیب یابی کنند.
  • آدرس IP شبکه خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که دستگاه شما به آدرس IP مناسب شبکه شما متصل است. این برای کاربران TCP/IP قابل استفاده است. کاربران همچنین می توانند آدرس IP را به صورت دستی برای نتایج بهتر تنظیم کنند.
  • بررسی اینکه رایانه و دستگاه پرینتر شما برای چاپ به یک شبکه بی سیم متصل هستند، الزامی است. اگر نه، پس کارهای لازم را انجام دهید تا مشکلات چاپ و اشکالات پرینتر خود را از بین ببرید.
  • برای نتایج بهتر در چاپ، قدرت سیگنال را بررسی کنید. صفحه وضعیت شبکه را چاپ کنید تا نتایج مورد نیاز را بیابید و سپس اقدامات لازم را برای رهایی از مشکلات و مشکلات انجام دهید.
  • اگر از طریق Wi-Fi Protected Setup (WPS) به دستگاه متصل می‌شوید و چراغ Wi-Fi روی دستگاه به رنگ سبز ثابت نیست، حتماً دکمه Wi-Fi دستگاه را در عرض ۲ دقیقه پس از فشار دادن دکمه WPS روی روتر فشار دهید. دکمه Wi-Fi را روی دستگاه به مدت 3 ثانیه فشار داده و نگه دارید.
  • برای کاهش عوارض چاپ، کاربران باید نرم افزار را مجدداً نصب کنند. اگر کاربران محصول خود را با استفاده از راه‌اندازی CanonNet متصل کنند، این مورد اعمال می‌شود.
این مطلب را از دست ندهید   رفع سریع نتایج چاپ با کیفیت پایین

سخن اخر

کاربران پرینتر می‌توانند اقداماتی را برای رفع مشکلات پرینتر Canon وصل شده اما عدم چاپ انجام دهند. این مراحل با از بین بردن مشکلات پرینتر که به دلیل مشکلات و خطاهای نرم افزاری ایجاد می شوند، همراه است. کاربران ممکن است برای از بین بردن مسائل مربوط به مشکلات و مشکلات اتصال به سایر مراحل باقی مانده مراجعه کنند. کاربران می توانند مراحلی را برای کاهش خطاها رعایت کنند، مانند پرینتر کنون که به وای فای متصل است اما چاپ نمی شود. کاربران می توانند مراحل عیب یابی را برای از بین بردن مشکل امتحان کنند. مشکلات اتصال عمدتاً توسط کاربران مواجه است و ممکن است در فرآیند چاپ Canon اختلال ایجاد کند.

مقالات مرتبط:

نگهداری و افزایش عمر پرینتر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هفده =