نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا کارتریج های پرینتر خشک می شوند؟

کارتریج های پرینتر برای همیشه دوام ندارند، اما چه مدت می توانند دوام بیاورند؟ در این مقاله، ما تمام عوامل اساسی را که بر طول عمر کارتریج چاپ شما تأثیر می گذارد، از جمله ماندگاری و تاریخ انقضا کارتریج، تجزیه می کنیم تا بتوانید از پرینتر خود بیشترین بهره را ببرید.

دلیل خشکی دکارتریج های جوهر

کارتریج های جوهر با گذشت زمان خشک می شوند. اگر آنها مدت طولانی در دستگاه شما نشسته باشند، در نهایت خشک می شوند و غیر قابل استفاده می شوند. ما توصیه می کنیم هر دو هفته یکبار چاپ کنید تا کارتریج های جوهر شما به طور روان کار کند. با تمیز کردن سر چاپ می توان کارتریج بیکار را دوباره فعال کرد. اگر جوهر خشک شده باعث گرفتگی شود، عملکرد تمیز کردن باعث می شود تا کارتریج های شما پرمصرف شوند. برای مراحل تمیز کردن خاص دستگاه خود، با دفترچه پرینتر خود مشورت کنید.

کارتریج های تونر

کارتریج های تونر به همان روشی که کارتریج جوهر به دلیل تونری که در داخل کارتریج است خشک نمی شود. بر خلاف جوهر، که پایه آن مایع است، تونر یک پودر خشک است که از اجزای پلاستیکی تشکیل شده است بنابراین خشک نمی شود. می توانید یک کارتریج تونر را هفته ها در پرینتر خود بگذارید و دست نخورده باشد، و همچنان باید چاپ شود.

ماندگاری کارتریج چقدر است؟

ماندگاری کارتریج پرینتر مدت تقریبی دوام کارتریج در بسته بندی مهر و موم شده آن است. ماندگاری کارتریج پرینتر اصلی 24 ماه و ماندگاری کارتریج سازگار 36 ماه است.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض هد چاپگر کانن

چرا بعضی از کارتریج ها تاریخ انقضا دارند؟

تاریخ انقضا در کارتریج ها وجود دارد تا کاربران را ترغیب به چاپ کند قبل از اینکه جوهر پرینتر در معرض گرفتگی یا مشکلات کیفیت چاپ قرار گیرد. تاریخ ها را می توانید در کنار کارتریج یا در جعبه کارتریج پیدا کنید. بسیاری از فاکتورها، نه فقط تاریخ انقضا، در وخامت احتمالی کارتریج پرینتر نقش دارند، از جمله نحوه ذخیره شدن آن، دمای محیط ذخیره سازی و اینکه آیا در یک بسته بندی بسته است یا نه.

آیا بعد از تاریخ انقضا هنوز می توانم از کارتریج استفاده کنم؟

کارتریج ها در صورت نگهداری صحیح در محیط صحیح بیشتر دوام می آورند. در صورت باقی ماندن در بسته بندی مهر و موم شده، حداقل دو سال پس از تاریخ خرید دوام می آورند. حتی پس از دو سال، کارتریج شما هنوز هم قابل استفاده است، بنابراین ارزش آزمایش را دارد. به خاطر داشته باشید، یک کارتریج منقضی شده می تواند به طور بالقوه سر پرینتر شما را مسدود کند، که بسته به نوع مدل پرینتر شما ممکن است هزینه زیادی برای حل آن داشته باشد.

در صورت عدم استفاده صحیح از کارتریج، ممکن است خشک شود. برای استفاده بیشتر از کارتریج پرینتر، مطمئن شوید که مهر و موم شده باقی مانده و در فضای تاریک و خنک مانند کمد میز به صورت ایستاده ذخیره شده است. پس از نصب، مطمئن شوید که حداقل هر دو هفته یکبار یک کار چاپ را انجام می دهید تا کارتریج را در ابتدا نگه دارید. امیدواریم این راهنما مفید واقع شده باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر کاغذ کش پرینتر کانن
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 7 =