نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

همه افرادی که در محیط اداری کار می کنند نیاز به دسترسی به پرینتر کانن دارند. پرینتر کانن چه برای چاپ فرم‌ها برای مشتری، پیگیری فایل‌های مهم یا ارتباطات پستی به پایگاه داده‌ای از مشتریان احتمالی و یا برای نگه‌داشتن دنباله کاغذی پروژه‌های قبلی، بخشی اجتناب‌ناپذیر از زندگی کاری روزانه هستند. یکی از تصمیماتی که باید با آن روبرو شوید این است که آیا پرینتر کانن محلی یا پرینتر کانن شبکه برای نیازهای شرکت شما مناسب تر هستند. چند تفاوت پرینتر کانن محلی و شبکه وجود دارد که هنگام تصمیم گیری باید آنها را بدانید.

تفاوت پرینتر کانن محلی و شبکه

موارد ضروری تفاوت پرینتر کانن محلی و شبکه

در تفاوت پرینتر کانن محلی و شبکه پرینتر کانن محلی پرینتر کانن است که مستقیماً از طریق کابل USB به رایانه خاصی متصل می شود. این پرینتر کانن فقط از آن ایستگاه کاری خاص قابل دسترسی است و به آن اجازه می‌دهد هر بار فقط به یک رایانه سرویس دهد.

پرینتر کانن شبکه بخشی از یک گروه کاری یا رایانه های شبکه است که می توانند به طور همزمان به پرینتر کانن مشابه دسترسی داشته باشند. پرینتر کانن شبکه نیازی به اتصال فیزیکی به یک شبکه ندارد، زیرا می توان آن را به صورت بی سیم متصل کرد و به یک گروه کاری اختصاص داد.

محیط‌های کاری و کسب‌وکارهای خاصی وجود دارند که با استفاده از پرینتر کانن محلی بهتر به آنها کمک می‌کنند و به کارمندان خاصی اجازه می‌دهند بدون صف به پرینتر کانن دسترسی داشته باشند. از سوی دیگر، پرینتر کانن شبکه هدف بهتری را ارائه می‌کنند، زیرا چاپ نیازهای چند کارمند را می‌توان با یک پرینتر کانن به طور موثرتری برآورده کرد.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه قرار دادن کارتریج جوهر پرینتر کانن

مزایا و معایب محلی

در تفاوت پرینتر کانن محلی و شبکه پرینتر کانن محلی این مزیت را دارند که اطمینان حاصل کنند که کارکنانی که نیازهای چاپ زیادی دارند، دسترسی مطمئن به پرینتر کانن دارند. پرینتر کانن محلی کارایی گردش کار پروژه را بهبود می بخشند. هر زمان که از یک پرینتر کانن محلی برای چاپ قطعات برای یک پروژه استفاده می شود، آسان تر است که فوراً متوجه شوید که آیا مواد چاپ شده دقیق هستند یا خیر. اگر مشکلی وجود داشته باشد، می توان به سرعت آن را شناسایی و به موقع اصلاح کرد.

دویدن به جلو و عقب از یک پرینتر کانن برای برداشتن کارهای چاپ شده تکمیل شده می تواند باعث افزایش زمان شود و درنهایت از روز پرمشغله شما صرف نظر کند. پرینتر کانن محلی معمولاً در مکان مناسبی قرار دارند که به حفظ بهره وری در طول روز کمک می کند.

با این حال، پرینتر کانن محلی دارای معایبی هستند و بخش بزرگی از آن مربوط به هزینه است. وقتی چندین نفر دارید که به پرینتر کانن اختصاصی خود نیاز دارند، هزینه ها از سقف می گذرد. خرید تعداد زیادی پرینتر کانن به خودی خود گران است، اما اضافه کردن تعمیر و نگهداری به همه دستگاه ها فقط هزینه تمام شده را دو برابر می کند. هزینه جوهر و تونر برای هر پرینتر کانن را نیز فراموش نکنید. در صورتی که پرینتر کانن کاربر از کار بیفتد، آنها نمی توانند به سادگی یک پروژه چاپی را به پرینتر کانن دیگری تغییر مسیر دهند و در نتیجه بهره وری از بین می رود.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات رایج پرینتر Canon

تفاوت پرینتر کانن محلی و شبکه و مزایا و معایب شبکه

در تفاوت پرینتر کانن محلی و شبکه استفاده از پرینتر کانن شبکه در دفتر کار شما مزایای زیادی دارد. پرینتر کانن شبکه با کارکردن با پلتفرم‌های متعدد، انعطاف‌پذیری و کارایی را به همه کارکنان در سراسر دفتر ارائه می‌دهند. این به سادگی به این معنی است که کاربران در دفتر می توانند بدون توجه به پلت فرمی که در دستگاه خود استفاده می کنند به پرینتر کانن موجود در شبکه دسترسی داشته باشند. راه حل های چاپ شبکه گزینه های چاپ مختلفی مانند اندازه کاغذ، وزن و پایان را به کارمندان ارائه می دهد که ممکن است پرینتر کانن محلی نتوانند.

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از پرینتر کانن شبکه مقرون به صرفه بودن آنهاست. به جای خرید یک پرینتر کانن و لوازم مورد نیاز برای هر ایستگاه، تمام هزینه ها به پرینتر کانن شبکه ای محدود می شود که به دفتر خدمات ارائه می دهند.

صرفه جویی در هزینه ها

علاوه بر صرفه جویی در هزینه، فناوری چاپ کلی به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارد زیرا دستگاه های کمتر و مدل های رایج تری وجود دارد. متمرکز بودن تعمیر و نگهداری به این معنی است که همه کارکنان شما می توانند با تجهیزات مشابه آموزش ببینند و آموزش و مدیریت آن را آسان تر می کند.

بزرگترین نقطه ضعف پرینتر کانن شبکه زمانی است که چندین کاربر به پرینتر کانن مشابه دسترسی دارند. زمانی که پرینتر کانن در حال استفاده است، پروژه ها می توانند به تعویق بیفتند. این معمولاً باعث می شود پرینتر کانن کندتر کار کند و گاهی اوقات اگر تعداد زیادی کار برای چاپ در یک زمان دریافت شود، برخی از کارها به شکل کامل چاپ نمی شوند. علاوه بر این، اگر شبکه از کار بیفتد، پرینتر کانن با آن از کار می‌افتند و آن را غیرقابل دسترس می‌کنند.

این مطلب را از دست ندهید   بهترین اقدامات عیب‌یابی پرینتر Canon

بیشتر بدانید: چگونه می توانیم پرینتر را بدون جوهر سیاه چاپ کنیم؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 8 =