نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعویض اسکنر نور کانن ImageCLASS MF4350d

شرکت کانن جزوه بهترین شرکت ها در زمینه ی ساخت پرینتر می باشد و توانسته در سطح جهان کاربران زیادی را جذب نماید به طوری که امروزه پرینتر های کانن جزوه بهترین برند پرینتر می باشد و به راحتی می توان از این پرینتر استفاده نمود. اما ممکن است هر وسیله ی الکتریکی روزی دچار خرابی و اسیب شود و شما باید برای حل این مشکل اقدامات لازم را انجام دهید. در این مقاله در رابطه با تعویض اسکنر نور کانن ImageCLASS MF4350d توضیحاتی را ارائه می دهیم.

مراحل تعویض اسکنر نور کانن

مرحله اول

ابتدا پرینتر را خاموش کرده و اتصالات آن را قطع نمایید.

مرحله دوم

برای تعویض کمربند پرینتر را مقابل خود قرار دهید.

مرحله سوم

ممکن است در هر نقطه شما شیشه ای ترک خورده و یا شکسته را مشاهده نمایید که در این مطلب، این شیشه مورد تعویض قرار می گیرد. توجه داشته باشید که شیشه های شکسته تیز است و می تواند باعث آسیب جدی شود.

ابتدا باید درب پرینتر را بلند یا به عبارتی باز نمایید. سپس شیشه ی پرینتر را مورد بررسی قرار دهید. اگر هر گونه ترک و یا قطعات شکسته بهتر است مراقب دست خود باشید.

مرحله چهارم

لولا های سیاه و سفید را پیدا کنید و سپس به آرامی این لوله ها را بلند نمایید.

مرحله پنجم

بعد از خارج کردن لوله ها باید چهار پیچ 10mm را باز نمایید.

مرحله ششم

سپس باید صفحه ی پشت پرینتر را باز نمایید.

مرحله هفتم

این مطلب را از دست ندهید   تاریخچه کانن

سپس بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ شیشه ای شکسته وجود دارد. اگر شیشه شکسته ای را مشاهده کردید آن را با دستکش خارج نمایید.

مرحله هشتم

دو زبانه سفید در دو طرف قطعه های سیاه و سفید قرار گرفته شده است. نور اسکنر در این محل واقع شده است. این زبانه ها را بیرون بکشید و آنها را کنار بگذارید تا اسکنر نور را خارج نمایید.

مرحله نهم

هنگام حاج کردن اسکنر نور ، شما باید مراقب باشید با ضربه محکم و ناگهانی به پلاستیک اسیبی وارد نشود. همچنین بهتر است با احتیاط این عمل را انجام دهید زیرا ممکن است پلاستیک تیز باشد.

تعویض اسپیکر کانن ImageCLASS MF4350d

اسکنر نور در وسط جزء سیاه و سفید است. سپس می توانید با ابزار جدا کننده اسکنر نور را خارج نمایید.

مرحله دهم

تعویض اسکنر نور کانن ImageCLASS MF4350d به پایان رسیده است. در صورت ایجاد اسیب به اسکنر نور ، آن را با یک  اسکنر نور جدید جایگزین کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 14 =