نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کاغذ کش در پرینتر

  1. کاغذ کش در پرینتر
  2. نواقص کاغذکش و تعمیر کاغذکش پرینتر canon
  3. واحد تعمیرات پرینتر canon

تعمیر کاغذکش پرینتر canon را می توان از جمله خدمات تخصصی نمایندگی این شرکت به شمار آورد. با توجه به اهمیت قطعه ی مورد نظر در عملکرد پرنیتر، مهندسین ارشد این مرکز تعمیرات آن را بر عهده گرفته اند. در این مطلب، در خصوص نحوه ی کار این قطعه و وظیفه ی آن در دستگاه، اطلاعاتی را به شما کاربران گرامی ارائه می دهیم. همچنین نکات مهم در روند تعمیر کاغذکش پرینتر کانن را بیان می کنیم که اطلاع از آنها، به شما در اقدام به موقع برای رفع نقص دستگاهتان کمک می کند.

سیستم عامل پرینتر

کاغذ کش در پرینتر

کاغذکش چیست؟ چه کاری در پرینتر انجام می دهد؟ در این قسمت به این سوالات پاسخ می دهیم. جالب است بدانید که این قطعه، به دو شکل دستی و کاست در پرینتر وجود دارد. کاغذکش، از بخش هایی تحت عنوان: کاغذ کش ورودی، کاغذ کش داخلی و کاغذ کش خروجی داخلی تشکیل شده است. وظیفه ی قطعه ی مورد بحث، انجام عمل انتقال کاغذ به دستگاه می باشد. بدیهی است که در صورت خرابی هر یک از انواع کاغذ کش و یا قطعات، عمل ورود و خروج کاغذ با مشکل مواجه خواهد شد.

نواقص کاغذکش و تعمیر کاغذکش پرینتر canon

در این بخش، انواع مشکلات و نواقص کاغذکش و نحوه ی تعمیر آنها را بررسی می کنیم:

  • گیر کردن برگه در ورودی ADF : این حالت زمانی اتفاق می افتد که کاغذ در ADF، اصلا به سمت جلو حرکت نکند. فرسودگی کاغذ کش و یا عدم عملکرد سلونوئید، در ایجاد این مساله نقش دارند. همچنین گاهی خرابی در یونیت این قطعه نیز می تواند موجب گیر کردن برگه شود. تعمیر و یا تعویض قطعه ی مذکور بهترین راه برای تعمیر کاغذ کش پرینتر canon است.
  • گیر کردن کاغذ در هنگام خروج از ADF :ورود کاغذ به ای دی اف در حالی که خروج آن با مشکل مواجه است، نشانه ی خرابی و وجود نقص در کاغذ کش و یا فیدهای عبور برگه می باشد. لازم به ذکر است که به منظور تعمیر کاغذکش پرینتر canon در این حالت، باید قطعات نام برده شده به دقت پاکسازی شده و در صورت نیاز، تعویض گردند.
این مطلب را از دست ندهید   آنلاین کردن پرینتر کنون

تعمیر کاغذکش پرینتر canon

  • گیر کردن کاغذ در فیدر مرحله ۱ ADF :این مشکل به این شکل بروز می کند که کاغذ حدود ۲ سانتی متر حرکت کرده و سپس متوقف می گردد. در این صورت، باید کاغذ کش یا ADF مرحله ی ۱ را به دقت تعویض نمود.
  • گیر کردن کاغذ در زیر بلت کاغذ کش ADF :تعمیر کاغذ کش پرینتر canon در این حالت، تنها نیاز به تعمیر کردن قطعات دارد و احتیاج به کار خاصی نیست.بروز صدای ناهنجار در هنگام کشیدن کاغذ :آسیب دیدن یکی از چرخ دنده های پرینتر، دلیل اصلی بروز صدای ناهنجار در این دستگاه می باشد. ضمن آگاهی دقیق از ایراد وارده، لازم است این چرخ دنده ها تعویض شوند. دقت داشته باشید که تعمیر کاغذکش پرینتر canon در این شرایط، نیازمند مهارت و تجربه ی بالایی بوده و نباید توسط افراد ناشی انجام شود.
  • چروک و کرکره ای شدن برگه در ADF :در این حالت، سیستم ADF کاغذ را به جلو هدایت می کند ولی برگه در آن چروک شده و گیر می کند. این اتفاق، به دلیل گیر کردن کاغذ و یا تکه ای از اشیاء ایجاد می گردد. برای تعمیر کاغذکش پرینتر canon در این وضعیت، لازم است هرچه سریع تر این شیئ را خارج کرده و قطعه را سرویس کامل نمود.
  • سرعت کم حرکت برگه در فیدر کاغذ کش :استفاده از کاغذ نازک و نامناسب، می تواند باعث کاهش سرعت حرکت آن در فیدر کاغذکش شود. برای پیشگیری از بروز این اتفاق، باید از کاغذ متناسب با دستگاهتان استفاده کنید.
این مطلب را از دست ندهید   صف بارگذاری شده پرینتر 

واحد تعمیرات پرینتر canon

واحد تعمیر پرینتر کانن ، مرکز مجاز و معتبر ترمیم این محصول به حساب می آید. وجود کارشناسان متخصص و با تجربه و نیز تجهیز این مرکز به آخرین وسایل تعمیراتی روز دنیا، موجب تمایز این مرکز از سایر واحد های تعمیرات پرینتر شده است.

لازم به ذکر است که تعمیر کاغذکش پرینتر canon نیز در این واحد، به تخصصی ترین شکل ممکن انجام می گردد. در صورت بروز هرگونه مشکل در کاغذ کش و ADF پرینتر خود، می توانید به مرکز مزبور مراجعه نموده و از خدمات تخصصی واحد تعمیرات پرینتر canon بهره مند شوید.

 

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + چهارده =