نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

گاهی اوقات ممکن است کاربران هنگام چاپ صفحات با پرینتر Canon خود با مشکلاتی مواجه شوند. چاپ یک فعالیت روزمره است و برای مقاصد کار و خانه بسیار مهم است. اگر شما فردی هستید که با پرینتر Canon خود با مشکل مواجه هستید، باید مراحل مختلفی را برای از بین بردن مشکلات و مشکلات رعایت کنید.

پرینتر Canon صفحات خالی را چاپ می کند

مشکلات پرینتر رایج است و کاربران می توانند با پرینترهای Canon در چاپ صفحات خالی با مشکلاتی مواجه شوند. کاربران می‌توانند به روش‌های ذکر شده در زیر برای از بین بردن مشکلات پرینتر خود پایبند باشند.

کاربران می‌توانند به روش‌های ذکر شده در زیر برای از بین بردن مشکلات پرینترهای خود پایبند باشند. کاربران باید نرم‌افزار/ درایورها را برای مشکلات بررسی کنند و در صورت پیدا کردن، باید مشکلات را از بین ببرند. ممکن است مشکلاتی با رایانه/ برنامه وجود داشته باشد و برای رد این موضوع، کاربران می‌توانند از فهرست‌های فونت داخلی پرینت بگیرند.

نرم افزار/درایورها را بررسی کنید

  • ابتدا دکمه Right را در کنار Menu فشار دهید.
  • دکمه Menu را فشار دهید تا زمانی که منوی Utilities را ببینید. منوی تست ها را ببینید و انتخاب را فشار دهید.
  • دکمه منوی چپ یا راست را فشار دهید تا فونت چاپ را به عنوان یک گزینه ببینید.
  • حالا دکمه Select را فشار دهید. اکنون باید PCL را به عنوان یک گزینه ببینید.
  • سپس دکمه انتخاب را فشار دهید. شما باید یک لیست فونت را چاپ کنید.
  • حالا منوی Print را انتخاب کنید. اگر صفحه نمایش از شما می خواهد کاغذ را تغییر دهید، برای شروع چاپ پرینتر، Select یا Go را فشار دهید. شاید پرینتر باید یک لیست فونت را چاپ کند.
این مطلب را از دست ندهید   چگونه عیب یابی پرینتر Canon خود را اغاز کنیم؟

کاربران همچنین می‌توانند تنظیمات پرینتر را بررسی کنند تا پرینتر Canon صفحات خالی را چاپ نکند. دو تنظیمی که باید بررسی شود صفحات جداکننده و صفحات خالی است.

هر دوی این تنظیمات در قسمت انتخاب PAPER MENU در پرینتر قرار دارند. انتخاب منوی کاغذ را در پرینتر خود باز کنید تا تنظیمات ذکر شده در بالا را برای پرینتر خود بیابید.

در صورت تنظیمات نامناسب، کاربران باید مراحل را دنبال کنند. راهنمای مرحله برای تنظیمات صحیح دستگاه آنها:

  • گزینه کنار منوها را انتخاب کنید.
  • دکمه کنار Paper Menu را انتخاب کنید.
  • برگه های جداکننده و منوی خالی و سپس گزینه بازگشت را انتخاب کنید تا به گزینه وضعیت آماده برسید.

راه حل سریع دیگر برای از بین بردن صفحات خالی پرینتر Canon یا مشکلات و خطاهای پرینتر این است که سعی کنید پرینتر را برای عیب یابی خطاها روشن و خاموش کنید. این یکی از متداول‌ترین روش‌هایی است که کاربران برای رهایی از مشکلات و مشکلات رایج استفاده می‌کنند. کاربران همچنین می‌توانند تنظیمات اندازه کاغذ صفحه را بررسی کنند تا ریشه مشکل پرینتر Canon را پیدا کنند.

این همچنین پرینتر Canon فقط صفحات خالی را چاپ نمی کند. کاربران همچنین می توانند صفحات کاغذی را به صورت جداگانه چاپ کنند تا در صورت چاپ صفحات خالی توسط پرینتر. کاربران باید بررسی کنند که آیا پرینتر می تواند اندازه کاغذ را برای چاپ تشخیص دهد یا خیر. در صورتی که سینی کاغذ تحت تأثیر قرار گرفته باشد و پرینتر قادر به چاپ صفحات طبق دستور نباشد، کاربران باید برای جزئیات بیشتر به دنبال راهنما باشند و مشکلات پرینتر را از بین ببرند.

این مطلب را از دست ندهید   رفع تار شدن پرینت

موقعیت راهنمای پرینتر را بررسی کنید و آنها را به درستی برای کاهش مشکلات پرینتر Canon خود قرار دهید. همچنین، کاربران می توانند بررسی کنند که آیا کاغذ به خود چسبیده است یا خیر. غلتک های پیک فقط بالای ورق را لمس می کنند و مشکل ایجاد می شود.

https://printer-canon.ir/%d8%ba%db%8c%d8%b1-%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%aa%d8%a7%db%8c%d9%85%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-ink/

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + یک =