نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه عیب یابی مشکلات پرینتر Canon را برطرف کنیم؟

در عصر کنونی دنیای فنی، دستگاه چاپ به بخشی اساسی از دفاتر و خانه ما تبدیل شده است. مارک های مختلفی دستگاه پرینتر را تولید می کنند که در میان آنها کانن محبوب ترین دستگاه است. پرینتر Canon طیف گسترده ای از ویژگی های پیشرفته را ارائه می دهد و همچنین خدمات چاپ سریع، کپی و اسکن را ارائه می دهد. اما این واقعیت نیز وجود دارد که مانند هر دستگاهی، پرینتر نیز با مشکلات فنی روبرو می شود. در آن مقطع زمانی، ارتباط با متخصصان خبره و فن آوری بهترین گزینه برای مقابله با مشکلات پرینتر است. وقتی با آنها تماس بگیرید، راهنماهای موثر عیب یابی پرینتر Canon را به روشی مقرون به صرفه به دست می آورید. در چند ثانیه، مشکلات پرینتر شما چه دسشوار و چه آسان باشد از ریشه نابود می شوند. علاوه بر این، شما می توانید این وبلاگ را بخوانید همانطور که در اینجا به طور مفصل بحث کردیم.

مراحل قابل اطمینان برای عیب یابی مشکلات پرینتر Canon

در اینجا چندین راهنمای اصلی برای عیب یابی در چند مرحله آورده شده است تا به راحتی پرینتر خود را به سرعت در شرایط کار برگردانید. بنابراین، بیایید نگاهی به نکات زیر بیندازیم و بر همین اساس همان را دنبال کنیم:

مرحله 1:

چراغ های نشانگر پرینتر Canon خود را بررسی کنید که آیا در الگوی خاصی چشمک می زند. بعد به دنبال کتابچه راهنمای خود بگردید که کد خطای مربوطه وجود دارد یا خیر. برای چگونگی نابودی مشکل مرتبط، دستورالعمل های ارائه شده در کتابچه راهنما را دنبال کنید. اگر هیچ کد خطای خاصی را نمایش نمی دهد، با راهنماهای بعدی عیب یابی ادامه دهید.

این مطلب را از دست ندهید   نگهداری و افزایش عمر پرینتر

مرحله 2:

مطمئن شوید که سیم برق به درستی در پریز دیواری شما وصل شده است. بررسی بعدی کابل USB کاملاً به سیستم رایانه شما متصل است. قسمت بالای پرینتر را باز کنید و یک بازرسی بصری فوری انجام دهید تا ببینید آیا یک قطعه کاغذ در داخل سینی کاغذ گیر کرده است.

مرحله 3:

رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید و سپس سعی کنید چیز جدیدی را چاپ کنید در صورتی که رایانه پرینتر شما را متوقف کرده یا صف چاپ به دلیل خطای نرم افزار متوقف شده است.

مرحله 4:

به بخش “Control Panel” رایانه خود بروید و سپس روی گزینه “Printers and Faxes” ضربه بزنید. اگر پرینتر Canon در لیست نشان داده نمی شود، روی دکمه “افزودن پرینتر” کلیک کنید. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا رایانه شما آزمایشی را برای شناسایی پرینتر اجرا کند.

مرحله 5:

سعی کنید نرم افزار پرینتر Canon را حذف نصب کرده و دوباره نصب کنید و به مرورگر وب خود بروید. صفحه وب رسمی پرینتر Canon را باز کرده و جدیدترین نسخه درایور نرم افزار را بارگیری کنید.

مرحله 6:

نرم افزار پرینتر Canon را در سیستم خود باز کنید و برگه “Properties” یا “Options” را انتخاب کنید. بسته به نسخه نرم افزار، روی “Test Alignment” یا “Clean Print Heads” کلیک کنید. منتظر بمانید تا پرینتر تراز خود را به پایان برساند و سپس یک صفحه آزمایشی چاپ کنید. بررسی کنید که آیا صفحه آزمون به درستی چاپ شده است یا خیر و اگر هنوز مطابق انتظار کار نمی کند با Canon برای تعمیر یا جایگزینی تماس بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر کاغذ کش پرینتر کانن
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نه =