نمایندگی پرینتر کنون

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

این مراحل باید توسط کسانی انجام شود که قبلاً پرینترهای بی سیم خود را عیب یابی نکرده اند. اگر قبلاً اکثر این مراحل را برای رفع مشکل آفلاینی پرینتر خود انجام داده اید، لطفاً این مقاله ما که برای عیب یابی پیشرفته مطالعه کنید تا پرینتر خود را دوباره آنلاین کنید.

رفع مشکل آفلاینی پرینتر

بررسی اتصال پرینتر بی سیم و رفع مشکل آفلاینی پرینتر

برای رفع مشکل آفلاینی پرینتر مطمئن شوید که پرینتر شما روشن است و چراغ بی سیم جلوی پرینتر شما چشمک می زند یا ثابت است و خاموش نیست. چراغ های چشمک زن به این معنی است که پرینتر شما به هیچ شبکه WiFi متصل نیست اما اتصال بی سیم آن روشن است.

نور ثابت به این معنی است که پرینتر از قبل به شبکه WiFi شما متصل است. اگر در حال حاضر یک نور آبی ثابت است، به مراحل پیشرفته عیب یابی ادامه دهید. اگر چراغ چشمک زن است، به مرحله بعدی بروید.

بررسی خطای آفلاین پرینتر

برای رفع مشکل آفلاینی پرینتر روی کلید ویندوز روی صفحه کلید خود کلیک کنید، این کلید بین کلیدهای “CTRL” و “ALT” و حرف “R” به طور همزمان است. پنجره برنامه Run شما را باز می کند. پرینترهای کنترلی را تایپ کرده و روی «OK» کلیک کنید.

هنگامی که در پنجره کنترل پنل خود که همه دستگاه های شما را نشان می دهد، به دنبال نماد و نام پرینتر خود بگردید. بررسی کنید که آیا عبارت “پرینتر آفلاین” یا “آفلاین” ظاهر می شود.

بررسی اتصال اینترنت رایانه یا لپ تاپ خود

روی نماد بی سیم در سمت راست پایین صفحه یا هر جایی که نوار وظیفه شما است کلیک کنید. لیستی از شبکه های بی سیم را به شما نشان می دهد. به نام شبکه بی سیمی که رایانه شما به آن متصل است توجه کنید. نوار وظیفه دسکتاپ ویندوز 10

این مطلب را از دست ندهید   نحوه ایمن کردن شبکه پرینتر کانن

وصل بودن پرینتر بی سیم به شبکه Wifi

به جلوی صفحه پرینتر خود بروید، به دنبال نماد بی سیم بگردید. به نظر می رسد یک آنتن یا نماد سیگنال در تلفن شما است. اگر آن را نمی بینید، به دنبال نماد چرخ دنده یا نماد تنظیم روی صفحه خود بگردید. روی آن کلیک کنید و سعی کنید نماد بی سیم را پیدا کنید.

سپس بر روی گزینه هایی که پس از فشار دادن نماد تنظیمات مشاهده خواهید کرد، روی تنظیمات شبکه یا تنظیمات بی سیم کلیک کنید.

هنگامی که در برگه تنظیمات بی سیم خود هستید، به دنبال گزینه تنظیم بی سیم باشید. نام شبکه WiFi خود را انتخاب کنید، همان نامی که رایانه شما از آن استفاده می کند، و رمز عبور WiFi خود را وارد کنید.

اگر اتصال بی سیم موفقیت آمیز باشد، چراغ چشمک زن باید به یک چراغ ثابت تبدیل شود. به چاپ یک صفحه از رایانه خود ادامه دهید.

اگر موفق نشدید، و یا چراغ چشمک زن می بینید یا اصلاً چراغی وجود ندارد، یک هارد ریست انجام دهید. پرینتر خود را بدون فشار دادن دکمه پاور از منبع تغذیه خود جدا کنید. قبل از اینکه آن را روشن کنید، دو دقیقه صبر کنید. پس از آن، تمام مرحله شماره 4 را تکرار کنید.

رفع مشکل آفلاینی پرینتر و وصل بودن پرینتر با استفاده از WPS

برای رفع مشکل آفلاینی پرینتر اگر پرینتر بی سیم دارید و نمی توانید آن را به روش سنتی وصل کنید. می توانید از WPS پرینتر خود برای رفع مشکل آفلاین پرینتر خود استفاده کنید. برای بررسی اینکه آیا اتصالات بین پرینتر، Wi-Fi و رایانه شما ثابت شده است، یک سند آزمایشی چاپ کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بازیافت و پر کردن کارتریج پرینتر

بیشتر بدانید: مشکلات رایج پرینتر Canon

5/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − چهار =